عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

نیاز به حضور نماینده‌ای از شورایاری مناطق برای بیان مشکلات مردم منطقه در شورا

کدخبر: 2212745

عضو شورای شهر تهران گفت: باید نماینده‌ای از شورایاری مناطق در جلسات شورای شهر حضور یابند و مشکلات مردم را مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور جلسه شورا با اشاره به اینکه طبق روال جلسات شورای شهر چهارم، دبیر شورایاری منطقه یه طور یک هفته در میان به مدت 30 دقیقه گزارشی از مشکلات و چالش های منطقه را در ابتدای جلسه شورای شهر مطرح می کرد، اظهار کرد: این روند به شدت بر دیده شدن شورایاری ها و مشکلات مناطق اثرگذار بود، اما این اتفاق در شورای شهر پنجم متوقف شد. با توجه به اینکه شورای شهر به عنوان پارلمان ملی باید به مناطق و شورایاری ها توجه کند، تقاضا داریم که همین روال گذشته در شورای پنجم نیز تکرار شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح ترافیک جدید گفت: در هفته های گذشته شاهد روان سازی جدی در محدوده طرح بودیم، علی رغم انتقادات زیادی که به شیوه اجرای طرح ترافیک جدید شده است، اما روان سازی صورت گرفته و بسیار مشهود است.

در ادامه محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در این خصوص خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از آغاز اجرایی شدن طرح ترافیک جدید، جریمه ای صورت نمی گرفت و مردم را از طریق پیامک مطلع می ساختند و از امروز جریمه ها اعلام می شود، مصادف شدن اجرای این طرح با ماه مبارک رمضان تأثیر زیادی در این روان سازی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: