تجمع پیمانکاران شهرداری تهران با شعار شورای بی‌تفاوت توجه توجه

کدخبر: 2212746

تعدادی از پیمانکاران شهرداری تهران به دلیل به تعویق افتادن چندین ساله پرداخت مطالبات خود در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، تعدادی از پیمانکاران شهرداری تهران به دلیل تعویق در پرداخت مطالبات خود از سوی شهرداری امروز در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند.

پیمانکاران شعارهایی از جمله تسویه مطالبات حق مسلم ماست، وعده وعید نمی خواهیم ما پولمون را می خواهیم، شورای بی تفاوت توجه توجه و افشانی، هاشمی حمایت حمایت را سر می دادند.

یکی از پیمانکاران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: بنده از سال 94 نتوانستم مطالبات خود را از شهرداری دریافت کنم و در حال حاضر با مشکلات متعددی مواجه شده ام.

وی افزود: چطور برای بعضی از اقدامات شخصی و تجملاتی در شهرداری و شورای شهر پول دارند ولی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران پولی ندارند. ما از شهردار جدید و رئیس شورا درخواست داریم هر چه سریع تر مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنند.

در ادامه یکی دیگر از پیمانکاران گفت: بنده بیش از یک میلیارد تومان از شهرداری تهران طلب دارم و پول را بخش بخش به بنده پرداخت می کنند که در بعضی از موارد هم سازمان امور مناطق شهرداری تهران بخشی از آن پول را برمی دارد.

وی افزود: ما به این نتیجه رسیده ایم که کار با شهرداری تهران اصلاً به صرفه نیست. ما خواستار پرداخت مطالبات خود هستیم.

به گزارش فارس ، این تجمع همچنان در مقابل شورای شهر تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: