با حکم معاون سیما؛

اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه چهار سیما منصوب شدند

کدخبر: 2212984

با حکم دکتر مرتضی میرباقری، معاون رئیس سازمان در امور سیما اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه چهار سیما منصوب شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حکم مرتضی میرباقری ، معاون رئیس سازمان در امور سیما و با هدف بهره گیری از ظرفیت خبرگان و کارشناسان برای عمق بخشی به فرآیند تصمیم سازی شبکه های سیما، شورای اندیشه ورزی شبکه ها تعیین شده اند.

بنابراین حکم، حجت الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا، جواد لاریجانی، محمدمهدی طهرانچی، عماد افروغ، اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه چهار سیما را تشکیل می دهند. در حکم معاون سیما، به آینده پژوهی و پیشنهاد مسیر آتی شبکه با توجه به ظرفیت های بالفعل و بالقوه آن، پیشنهاد محورهای برنامه سازی در مناسبت های مذهبی و ملی ذیل گفتمان ابلاغی معاونت سیما و پیشنهاد ایده های نو و خلاقانه برنامه سازی اعم از محتوایی و ساختاری به منظور ارتقای جذابیت و اثرگذاری برنامه ها اشاره شده است.

تحلیل و بررسی گزارش های نظارتی، پژوهشی، نظرسنجی و ارزیابی عملکرد مراجع درون و برون سازمانی، بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه ها به ویژه برنامه های شاخص و پرمخاطب شبکه از نکات دیگری است که معاون سیما بر آن تأکید داشته است.

میرباقری در این حکم به پیشنهاد راهکارهای افزایش بهره گیری شبکه ها از ظرفیت های رسانه های نوین و فضای مجازی اشاره کرده خواستار افزایش همکاری و هماهنگی برای تحقق مأموریت ها شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: