سمینار «نسل ما و موسیقی» برگزار می‌شود

کدخبر: 2212991

پویا نیکپور ـ آهنگساز و رهبرارکستر ـ سمینار تخصصی «نسل ما و موسیقی» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، آیدین الفت ـ مدیر مجموعه برگزار کننده این رویداد ـ در این‌باره گفت: پویا نیکپور از جمله هنرمندانی است که در سوابق کاری او رهبری ارکستر کنسرت و آهنگسازی آثار بسیاری از خوانندگان شناخته شده پاپ کشور وجود دارد. از این رو ما تصمیم گرفتیم با در نظر گرفتن این فعالیت‌ها، کارگاه‌های آموزشی را به میزبانی مجموعه برگزار کنیم که برپایی «کارگاه موسیقی جَز» و کارگاه «رهبری ارکستر کنسرت موسیقی پاپ» از جمله برنامه‌های آینده ماست. اما پیش از برگزاری این کارگاه‌ها قرار است سمینار تخصصی به نام «نسل ما و موسیقی» روز جمعه (چهارم خرداد ماه) در مجموعه «شهر صدای پارسیان» برگزار شود.

او درباره جزییات این سمینار گفت: «تنوع ذائقه موسیقی در ادوار مختلف»، «تاثیر نبود یک رسانه معتبر در موسیقی»، «نبود کپی‌رایت در موسیقی ایران»، «وجود موانع مختلف در بحث موسیقی»، «تاثیر تکنولوژی بر موسیقی»، «کمرنگ شدن چهره‌های معتبر موسیقی» و «معرفی دوره‌های آموزشی جدید مهندسی صدا» به سرپرستی من از جمله موضوعاتی است که در این سمینار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سمینار «نسل ما و موسیقی» به سخنرانی پویا نیکپور ساعت ۱۷ روز جمعه (چهارم خرداد ماه) در مجموعه «شهرصدای پارسیان» به آدرس خیابان استاد مطهری، خیابان میرعماد، خیابان دوم، پلاک ٢٢ برگزار می‌شود. ورود برای عموم آزاد و رایگان است اما علاقه‌مندان به علت محدودیت فضا باید قبل از حضور، نسبت به ثبت نام خود از طریق شماره تلفن ٨٨٧٦٠٠٠١ اقدام کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: