رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد

پاسخ صحیح و منطقی در جهت رفع نیازها با کمک مردم/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری با مجمع خیرین کشور

کدخبر: 2213000

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ساماندهی بیشتر کمک‌های مردمی در جهت رفع نیازهای نیازمندان گفت: دست نیاز به سوی مردم و خیرین بلند می‌کنیم و با کمک آنها است که می توانیم پاسخ صحیح و منطقی در جهت رفع نیازها داشته باشیم .<br/><br/>

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، علی اصغر پیوندی در مراسم تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین کشور با اشاره به وظایف هلال احمر گفت: هلال احمر به استناد اساسنامه، جمعیتی عام المنفعه و خیریه است و در سال های گذشته نیز فعالیت های زیادی چه در حوادث و چه در شرایط عادی در جهت رفع نیازهای مردمی داشته است.

وی با بیان اینکه پیشانی کار هلال احمر، فعالیت امداد و نجات بوده و در این زمینه معین دولت هستیم، افزود: طی سالیان گذشته حوادث دردناکی را در کشور شاهد بودیم که آخرین آن زلزله کرمانشاه بود و در این حادثه، رفع مشکلات حادثه دیدگان مگر با کمک خیرین میسر نبود.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ایران کشوری حادثه خیز است و در این شرایط جمعیت هلال احمر باید همیشه آماده باشد تا بتوانیم علاوه بر اینکه در جهت کاهش حوادث و مصدومیت ها تلاش می کنیم، پاسخگوی نیازهای حادثه دیدگان هم باشیم. جمعیت هلال احمر به تنهایی نمی تواند در این زمینه موفق عمل کند بنابراین دست نیاز به سوی مردم و خیرین بلند می کنیم و با کمک آنها است که می توانیم پاسخ صحیح و منطقی در جهت رفع نیازها داشته باشیم .

پیوندی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف سنگین هلال احمر در حوزه جوانان بوده و این کار برعهده سازمان جوانان هلال احمر است، بر مردمی بودن این مجموعه تاکید کرد و گفت: مردمی بودن و نزدیک شدن به مردم از اصول اساسی جمعیت هلال احمر است و اگر مردم ما را یاری نکنند نمی توانیم کاری کنیم. ما از مردم و برای مردم هستیم و این رابطه نزدیک باید هرچه بیشتر تقویت شود. از طرفی لازم است به کانون های اجتماعی قدرتمند هم نزدیک شویم و از آنها برای رفع نیازهای شهروندان استفاده کنیم که یکی از این کانون های اجتماعی قدرتمند، مجمع خیرین کشور است.

وی به خدمات خیرین کشور در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: این مجمع در زمینه های مختلف از جمله مدرسه سازی و نظام سلامت خدمات قابل توجهی داشته است بنابراین در جهت رفع نیازهای مردم در حوادث که کاری مشکل و اساسی است و همچنین ساماندهی بیشتر کمک های مردمی در جهت رفع نیازهای نیازمندان، تفاهم نامه همکاری با مجمع خیرین کشوری را دنبال کردیم. امیدواریم با امضای این تفاهنامه، انتخابات مجامع استانی در کشور به زودی برگزار و کمک به نیازمندان در حوادث و در شرایط عادی به شکل منسجم تری انجام شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: