جشن شکرگزاری روخوانی قرآن دانش‌آموزان تهرانی در نمایشگاه قرآن

کدخبر: 2213052

غرفه آموزش و پرورش تهران در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم میزبان دانش‌آموزان ابتدایی بود که در فضایی شاد و معنوی، مراسم جشن شکرگزاری روخوانی قرآن را برگزار کردند.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، غرفه آموزش و پرورش تهران در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم میزبان دانش آموزان ابتدایی بود که در فضایی شاد و معنوی، مراسم جشن شکرگزاری روخوانی قرآن را برگزار کردند.

این در حالی است که رئیس گروه آموزش ارتقای قرآن وزارت آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، رئیس اداره آموزش ابتدایی و رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم که با حضور 100 دانش آموز پایه سوم ابتدایی و اجرای برنامه های متنوع من جمله سرود، تئاتر، مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی همراه بود، حجت الاسلام والمسلمین براتی با اجرای بازی ها و مسابقات قرآنی، دانش آموزان را با نکات تربیتی و دینی آشنا کرد.

همچنین دانش آموزان حاضر در این محفل قرآنی به اجرای مسابقه و فعالیت های مختلف در خصوص موضوعات اخلاقی و تربیتی پرداختند.

فعالیت های قرآنی وزارت آموزش و پرورش در غرفه های مختلف در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که تا تاریخ پانزدهم خرداد ماه 97 در مصلی امام خمینی(ره) تهران برپا خواهد بود، به نمایش گذاشته شده است.

جشن شکرگزاری روخوانی قرآن دانش آموزان دختر شهر تهران نیز روز سه شنبه هشتم خرداد 97 در محل غرفه آموزش و پرورش شهر تهران در نمایشگاه قرآن برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: