انسجام مردم از زمان اعلام تهدیدهای آمریکا بیشتر شده است/ مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استانداری تهران برگزار شد

کدخبر: 2213057

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: حربه فرهنگی دشمن به برکت مراسم شبهای قدر، دهه محرم، ماه رمضان، تاسوعا و عاشورا و اعتکاف اثری نخواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس؛ مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور سردار بهشتی، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، سرهنگ ابوالفتحی فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران و جمعی از اعضای بسیج و فرماندهان پایگاه های بسیج استانداری تهران امروز (چهارشنبه دوم خردادماه) در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان استانداری برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در این مراسم با گرامیداشت سوم خردادماه، روز آزادسازی خرمشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سال پیروزی است و گفتمان امام (ره) گفتمانی جدید در هویت بخشی به انسانیت با معیارهای اسلامی بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که نیروی مسلح در اختیار نداشتیم و با کنار رفتن شاه سناریو ژاندارمی ایران در منطقه بهم خورد و قائله کردستان و سپس جنگ را شاهد بودیم.

سردار بهشتی با بیان اینکه سختی های جنگ از جمله عظمت فتح خرمشهر در خردادماه سال ٦١ را باید همواره یادآور شویم تصریح کرد: نظام هرآنچه از کمک های مردمی و جوانان با اخلاص داشت به جبهه ها رساند و در باورها نمی گنجید که در عملیات بیت المقدس با نیروهای پیاده بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با اشاره به عملیات روانی دشمن در برهه های مختلف تاریخ جمهوری اسلامی ایران گفت: تفکری که از ابتدای پیروزی انقلاب و در جنگ تحمیلی وجود داشت همواره باید زنده بماند و سپاه مقتدر،ارتش شجاع و بسیج دریا دل برای حفظ امنیت و آسایش ملت تا آخرین خون ایستاده اند.

وی با بیان اینکه انسجام مردم از زمان اعلام تهدیدهای آمریکا بیشتر شده است ادامه داد: انقلاب اسلامی همواره شاهد توطئه و موانع سنگین بوده ،بسیجیان باید هوشیار و اثربخش باشند و بسیج موتور محرک همه دستگاه ها است.

سردار بهشتی در پایان تأکید کرد: با دو حربه فرهنگی و اقتصادی در کشور مواجه هستیم که حربه فرهنگی به برکت شبهای قدر،دهه محرم،ماه رمضان،تاسوعا و عاشورا و اعتکاف اثری نخواهد کرد و در بعد اقتصادی نیز با اعتماد به جوانان تحصیلکرده و باهوش به خودکفایی در همه ابعاد می رسیم.

در ادامه مراسم،ابوالفتحی،فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران با تبریک فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:یکی از اهداف مهم عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر بود و سپاه پاسداران به فرماندهی محسن رضایی و ارتش به فرماندهی صیادشیرازی خرمشهر را در سوم خرداد ماه آزاد کردند.

وی افزود:فتح خرمشهر از نظر سیاسی بازتاب گسترده ای داشت و در کنار آن دستاوردهای خوبی از نظر نظامی به همراه داشت.

فرمانده بسیج استانداری تهران ادامه داد: آزادسازی خرمشهر امروز به عنوان نمادی از پیروزی مقاومت و پایداری به ثبت رسید و این محقق نشد جز با ایمان به خدا و وحدت نیروها.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: