راهنمای خرید قاب عکس‌های دیجیتال

کدخبر: 2213194

امروزه قاب عکس‌های قدیمی جای خود را به قاب عکس‌های دیجیتال داده است که می‌تواند عکس‌های شما را جذاب‌تر و زیباتر نمایش دهد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قاب عکس های قدیمی و ساده جای خود را به قاب عکس های دیجیتال داده است که می تواند عکس های شما را بصورت جذاب تر و زیباتر نمایش دهد.

قاب عکس های دیجیتال با قابلیت های فراوان و جالبی که دارند، توانسته اند به راحتی جای خود را در بین افراد پیدا و افراد را به سمت خود جذب کنند.

البته خرید این نوع قاب عکس ها ممکن است در بازار دچار سردگمی شوند که پیشنهاد می شود، قبل از خرید نکات و پیشنهادات زیر را در نظر داشته باشید:

- عواملی از جمله دارا بودن قابلیت های پیشرفته و جذاب می تواند، توجیه خوبی برای بالا بودن قیمت برخی از این قاب عکس ها باشد.

- دارا بودن ویژگی صفحه لمسی و وای ، فای قاب عکس یکی از فاکتور های انتخاب برای افراد است.

راهنمای خرید قاب عکس های دیجیتال

- دارا بودن قابلیت شبکه بندی وای ـ. فای (Wi-Fi networking) قاب عکس ها که با فراهم کردن رابط کاربری از طریق وب فرستادن مستقیم عکس ها از فیس بوک به قاب و دیدار دوستان را ممکن می سازد.

- دارا بودن باتری قابل شارژی و با دوام طولانی می تواند یکی از فاکتور های ضروری این قاب عکس ها باشد.

- دارا بودن قابلیت تنظیم روشنایی که باعث می شود جزئیات را در عکس ها بهتر مشاهده کنید.

- دارا بودن حسگر ریموت می تواند به شما کمک کند و به عنوان مرکز هواشناسی سیار عمل کند و به صورت بیسیم (wireless) درجه حرارت محیط خارج و رطوبت هوا را به شما گزارش می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: