رضایی کوچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بررسی تفریغ بودجه سال ۹۵ حوزه وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون عمران/ انحراف برخی دستگاه‌ها بالاست

کدخبر: 2213910

رئیس کمیسیون عمران از بررسی تفریغ بودجه سال ۹۵ حوزه وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: در این نشست موضوع تفریغ بودجه سال 95 در حوزه وزارت راه و شهرسازی با حضور مسئولان مربوطه و دیوان محاسبات بررسی شد.

وی ادامه داد: بحث شرکت فرودگاه ها و هواپیمایی این کشور به طور خاص در این جلسه قرائت شد که متاسفانه حرکت قانون شکسته شده و کمتر دستگاهی به اجرای قانون تن می دهد.

رضایی کوچی با تاکید بر اینکه انحراف در برخی دستگاه ها بالا است افزود: این دستگاه ها به اجرای قانون کمتر توجه می کنند و ما در کمیسیون عمران به دنبال آن هستیم که از انحرافات قانونی دستگاه ها جلوگیری کرده و آنها را به سمت اجرایی کردن قانون سوق دهیم.

رئیس کمیسیون عمران بیان کرد: ما از دیوان محاسبات خواستیم تا بیشتر به دستگاه های اجرایی نگاه پیشگیرانه داشته باشد و با دادن مشاوره و کمک اجازه ندهد دستگاه ها از اجرای قانون تخطی کنند.

وی ادامه داد: طی هفته های آینده نیز دستگاه های دیگر وزارت راه و شهرسازی بررسی می شود.

رضایی کوچی اظهار کرد: به طور مثال انحراف شرکت فرودگاه ها این بود که نتوانسته هزار و 200 میلیارد تومان طلب خود را از ایرلاین ها وصول کند که این موضوع از دید دیوان محاسبات سهل انگاری است و یک انحراف در اجرای قانون است و قرار است بیشتر این مسائل مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: