مرگ تلخ ۲ مرد جوان در پژو ۴۰۵ مچاله شده + تصاویر

کدخبر: 2219560

خودروی پژو ۴۰۵ با دو سرنشین حین حرکت در بزرگراه یاسینی به شدت با قسمت عقب یک کامیون برخورد کرد، و به آهن پاره‌ای تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا ؛ ساعت 14:30 روز گذشته حادثه تصادف در بزرگراه یاسینی، روبروی شهرک زینبیه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان ایستگاه 60 و تیم نجات 11 به محل حادثه اعزام شدند.

حمید بهزادی؛ رئیس ایستگاه 60 آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهایش در محل این تصادف حاضر شده بود، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 هنگام حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی به علت نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک کامیون برخورد کرد، تا قسمت شیشه عقب به زیر کامیون رفت و به آهن پاره ای تبدیل شد.

وی با اعلام اینکه دو سرنشین خودروی سواری (دو مرد جوان) در میان اتاقک درهم پیچیده آن گرفتار شده بودند، ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم با بکارگیری لوازم ویژه نجات، اتاقک مچاله شده خودروی سواری را از هم گشوده و هردو سرنشین را خارج کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند که پس از معاینات لازم مشخص شد هر دو جان خود را از دست داده اند.

مراتب این حادثه نیز توسط مأموران کلانتری 128 تهران نو به محسن مدیرروستا؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و دستور انتقال اجساد هر دو مرد جوان به پزشکی قانونی صادر شد.

در ادامه بررسی ها مشخص شد که خودروی کامیون (آسفالت کَن) در لاین کندرو متوقف و مشغول عملیات بوده که بازپرس امور جنایی تهران دستور بازداشت پیمانکار را صادر کرد و پرونده برای تحقیقات به دادسرای ناحیه هشت تهران ارسال شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: