ایثارگران کارت شناسایی منقضی شده خود را تحویل حراست بنیاد دهند

کدخبر: 2219841

رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگران با صدور کارت شناسایی جدید در اسرع وقت کارت‌های منقضی شده خود را تحویل حراست بنیاد استان و یا رابط حراست در شهرستان‌های محل پرونده خود بدهند.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سجاد قاسمی در خصوص روند صدور کارت شناسایی جدید ایثارگران و مشخصات امنیتی کارت گفت: تلاش شده تا در این کارت که المان های امنیتی آن از کارت های پرسنلی بنیاد الگوبرداری شده ضریب امنیتی بالاتری لحاظ شود و مهر حرارتی درج شده بر روی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: کارت های ایثارگری جدید از ایمن ترین کارت های چاپ شده در کل کشور است و مهر حرارتی درج شده بر روی آن صرفاً توسط مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران طراحی و حک می شود که قابل لمس بوده و مخدوش نخواهد شد.

رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه با صدور کارت شناسایی جدید، ایثارگران در اسرع وقت کارت های منقضی شده خود را تحویل حراست بنیاد دهند، خاطرنشان کرد: با تحویل گرفتن کارت های جدید، کارت های قبلی فاقد اعتبار شده و ایثارگران و خانواده هایشان برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در اسرع وقت این کارت ها را تحویل حراست استان و یا رابط حراست در شهرستان های محل پرونده خود بدهند تا بدون اطلاع و آگاهی ایثارگر از کارت آنها سوء استفاده ای صورت نگیرد.

قاسمی با اشاره به کد استعلامی درج شده در پشت کارت خاطرنشان کرد: هر سازمانی می تواند برای بررسی صحت و سقم اطلاعات کارت ایثارگران این کد را به شماره 300074222 پیامک کرده و اصالت سنجی کند.

وی ادامه داد: پشت و روی کارت ایثارگران از طرح گیلوش و میکروتکست استفاده شده که از عوامل ضدجعل می باشند، همچنین یک MAGNET داخلی در کارت تعبیه شده که در صورت برقراری لینک های سخت افزاری و نرم افزاری با سازمان های مربوطه برای خدمات عمومی قابل استفاده است.

وی افزود: در قسمت زیر تصویر ایثارگر نیز پلاکی با آرم بنیاد شهید و امور ایثارگران حک شده که جوهر حرارتی بوده و با اثر انگشت محو و ظاهر می شود، همچنین چندین مشخصه امنیتی دیگر در کارت استفاده شده است که موجب می شود خدمات ایثارگران دقیق تر و صحیح تر ارائه شود. انتهای پیام/ب

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: