به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد فطر صورت می گیرد؛

ویژه برنامه های عید فطر در متروی تهران

کدخبر: 2220103

روابط عمومی شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از برگزاری جشن بزرگ بندگی در ایستگاه های منتخب مترو تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن محمدیان با تبریك فرارسیدن عید سعید فطر از برگزاری «جشن بزرگ بندگی» در ایستگاه های متروی تهران خبر داد و گفت: به منظور ایجاد فضای بصری مناسب با این روز و با استفاده از طرح های متنوع فرهنگی تمامی ایستگاه های متروی تهران و حومه فضاسازی می شوند.

وی تصریح كرد: مسافران مترو در این روز می توانند شنونده محتوای فرهنگی صوتی شامل ادعیه عید فطر و موسیقی از طریق رادیو مترو در تمامی ایستگاه ها باشند.

محمدیان در ادامه با اشاره به تردد مسافران و نمازگراران در روز عید سعید فطر از برگزاری نمایشگاه عكس و پوستر با عنوان «ذكر» در گذرگاه فرهنگی ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) خبر داد و خاطرنشان كرد: مسافران و نمازگزاران در این روز فرخنده از طریق نمایشگرهای داخل قطار ها و سكوی ایستگاه های مترو شاهد پخش مجله تصویری با محتوای فرهنگی مرتبط با عیدسعید فطر خواهند بود.

وی با اشاره به اینكه جهت ایجاد فضای بانشاط و مفرح برای مسافران مترو، گروه های موسیقی نواحی و اقوام، نیز توسط گروه های آذری و لری در ایستگاه های تجریش، شهید بهشتی، شوش و شادمان اجرا می شود خاطرنشان كرد: مسافران شهر زیرزمینی می توانند در روزهای یكشنبه 27خرداد ماه و دوشنبه 28 خرداد ماه 97 و از ساعت 15 تا 19 شاهد اجرای این برنامه هنری باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: