برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی

روند انتخابی تیم ملی بانوان کاراته مشخص شد

کدخبر: 2220197

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: مرحله آخر انتخابی تیم ملی بانوان یکشنبه ۲۷ خرداد برگزار و تکلیف نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار کرد: انتخابی آخر تیم بانوان از ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در تمامی اوزان و به صورت دوره ای در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود تا تکلیف نفرات اعزامی به پیکار های قهرمانی آسیا در اردن مشخص شود.

او در تشریح نحوه برگزاری رقابت های انتخابی گفت: در وزن منهای ۵۰- کیلوگرم، نسرین دوستی با سارا بهمنیار ۳ بار رودروی هم قرار می گیرند و کاراته کایی که ۲ بار برنده از تاتامی خارج شود به عضویت تیم ملی در می آید. در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکساربه پاس کسب ۲ نشان برنز لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۱۸ (پاریس و استانبول) شرایطی متمایز نسبت به ۲ حریفش یعنی فاطمه چالاکی و آویشن باقری خواهد داشت. خاکسار برای عضویت در تیم ملی به رقابت های قهرمانی و بازی های آسیایی نیاز به یک برد در مقابل چالاکی و باقری دارد، اما آن دو باید در مصاف با هر یک از حریفانشان صاحب ۲ برد شوند. باقری ادامه داد: در وزن ۶۱- کیلوگرم، رزیتا علیپور، دلارام دوستی، شیما آل سعدی و زهره برزگر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با یکدیگر پیکار خواهند کرد و کاراته کایی که بیشترین برد را کسب کند در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. در وزن ۶۸- کیلوگرم و در مبارزه پگاه زنگنه و مبینا کاویانی کاراته کایی فیکس می شود که صاحب ۲ برد شود و در وزن ۶۸+کیلوگرم، حمیده عباسعلی همانند طراوت خاکسار به دلیل کسب ۲ نشان نقره و برنز در کاراته وان روتردام و دوبی برای قرار گرفتن در لیست اعزامی های آسیایی نیاز به یک برد در مقابل محدثه آقایی و شنه کاظمی دارد. اما حریفانش نیاز به ۲ برد دارند. نفرات کومیته تیمی نیز با نظر لیلا بهرامی، سرمربی تیم ملی انتخاب می شود و اگر نیاز به انتخابی مجدد باشد بعد از مبارزات انفرادی اعلام و مسابقه برگزار می شود.

او در پایان با تاکید بر اینکه مسابقات در شرایطی عادلانه برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد تیم ملی بانوان کاراته در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی بهترین نتیجه را کسب کند.

  • بیشتر بخوانید:
  • دعوت از تیم های ملی کاراته ایران برای برگزاری اردو های مشترک در ازبکستان
  • روحانی: تیم ملی کاراته در مسیر رشد قرار گرفته است
  • خوش قدم: هیچ حریفی برای ما زنگ تفریح نیست
  • باقری:تیم ملی کاراته نیاز به کمپ تمرینی با تیم های قدرتمند دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: