فیروزی در گفت‌وگو با فارس:

کمر مردم زیر بار مشکلات اقتصادی خم شده/ مسئولان به داد ملت برسند

کدخبر: 2220270

‌‌‌عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به افزایش قیمت سکه، خودرو و دیگر نیز کالاهای اساسی گفت: متاسفانه اکنون اکثر مردم برای تامین مایحتاج اولیه با مشکلات عدیده مواجه هستند و کمرشان زیر بار این مشکلات اقتصادی خم شده است.

علیرضا فیروزی عضو شورا ی مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با انتقاد از وضعیت اقتصادی کنونی کشور خاطرنشان کرد: تحریم های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران ضربه های مهلکی به اقتصاد کشور وارد کرده اما این همه ماجرا نیست و خلاء مدیریت در بدنه اقتصادی کشور به این مشکلات ضریب داده است.

وی افزود: واقعا جای تعجب دارد که با وجود افزایش ناگهانی قیمت ها که بعضا میلیونی هستند، هیچکس پاسخگوی مشکلات بوجود آمده نیست. لذا لازم است ابتدا وزیر اقتصاد هرچه سریعتر در مجلس و رسانه ها حاضر شود و وضعیت را روشن کند و چنانچه برنامه ای برای کنترل وضعیت اقتصادی در دست اقدام دارند صادقانه با مردم درمیان بگذارند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر اینکه وضعیت معیشتی مردم قابل مسامحه نیست، گفت: برخی مسئولین چنان سکوت کرده اند که گویی آب از آب تکان نخورده است. آیا صدای مردم را که از مشکلات اقتصادی گله مند هستند را نمی شنوید؟

وی گفت: آقایان مسئول به داد این مردم برسید. خواهشمان از نمایندگان مجلس این است که به دور از هرگونه سیاسی بازی به بررسی دقیق این موضوع بپردازند و بنا به وظیفه قانونی شان هرجا لازم بود ورود کنند تا این این مشکلات تا حدودی مدیریت و حل شود.

فیروزی همچنین با بیان اینکه برخی در داخل کشور به بی ثباتی بازار و مشکلات اقتصاد دامن می زنند خاطرنشان کرد: در اثنای آنچه گفته شد، عده ای هم در داخل سعی می کنند بحران های تازه ایجاد کنند و با در نظر گرفتن منافع خود، به افزایش قیمت ها و ایجاد مشکلات اقتصادی کمک می کنند.

وی همچنین در خصوص لزوم مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی در کشور و عوامل بحران زا تاکید کرد: قوه قضاییه لازم است با رصد دقیق تر و ورود جدی تر، دست مفسدین و متجاوزین به بیت المال را قطع کند و از هیچ اقدامی در جهت مبارزه با فساد کوتاهی نکند.

فیروزی با تاکید بر اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی را باید در داخل کشور جستجو کنیم، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی را راه برون رفت از بحران های اقتصادی کنونی دانست و افزود: در طول چهار دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی مشکلات و بحران های زیادی را با اقدام انقلابی مسئولین و یکپارچگی ملت ایران پشت سر گذاشته ایم. امروز هم لازم است همه قوا و مسئولین و مردم پای کار بیایند تا کشور را از این مشکلات اقتصادی عبور داده و بتوانیم به یک شرایط ثبات برسیم تا مردم در شرایط بهتری زندگی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: