سالک طی تذکر شفاهی:

تدوین برنامه جامع اقتصادی مردم در فراکسیون نمایندگان ولایی به علت وضعیت نگران کننده معیشت است

کدخبر: 2220288

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت:علت اصلی تدوین برنامه جامع معیشت و اقتصاد مردم این بود که در حال حاضر معیشت مردم در فراکسیون نمایندگان ولایی در سطح نگران کننده‌ای قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان طی سخنانی اظهار داشت: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس برنامه جامع معیشت و اقتصاد مردم را دنبال کرده است و از نقطه نظرات فراکسیون های دیگر استفاده خواهد کرد.

وی یکی از دلایل اصلی تنظیم برنامه جامع معیشت و اقتصاد مردم در فراکسیون متبوعش را وضعیت نامناسب معیشت مردم در شرایط کنونی خواند وافزود: معیشت مردم در حال حاضر در سطح نگران کننده ای قرار دارد و در مواردی چون ارز، طلا، خودرو و دیگر مسائل دچار چالش های جدی شده ایم. لذا لازم بود چنین برنامه ای تدوین شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت نامناسب اقتصادی حاکم بر کشور عنوان کرد که دولت تنها در این بخش گفتمان درمانی می کند و مجلس هم با برگزاری یکسری جلسات گفتمان درمانی را تنفیذ می کند و این در واقع فرار رو به جلو است.

سالک ادامه داد: بنابراین ما به دنبال این گفتمان درمانی ها و تنفیذ آن در مجلس در فراکسیون نمایندگان ولایی پیام خود را در روز انتخاب هیأت رئیسه مجلس به اطلاع مردم رساندیم.

وی وجود فساد اداری، رشوه خواری، حذف نیروهای حزب اللهی و مواردی از این قبیل را از جمله مسائلی دانست که موجب نارضایتی مردم شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با طرح این سؤال که دولت برای رفع بیکاری تاکنون چه کرده است، گفت: بحران آب شرب را باید جدی گرفته و آن را تقلیل کنیم.

وی در بخش پایانی تذکر خود به مشکلات آب بخش کشاورزی، دامداری و آب شرب منطقه استان اصفهان اشاره کرد و گفت: وضعیت آب شرب و بخش های مختلف در استان اصفهان اسفبار شده است و مردم از این موضوع رنج می کشند. لذ لازم است دولت به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: