محمودی شاه‌نشین: برخی مدیران مدارس به دلیل  کمبود معلم تدریس می‌کنند

کدخبر: 2220307

نماینده مردم شهریار و ملارد تصریح کرد: برخی از مدیران و معاونان مدارس برای جبران کمبود معلم تدریس می‌کنند.

به گزارش ایسنا محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در تذکر خود در جلسه امروز مجلس گفت: از دولت و جهاد کشاورزی درخواست داریم با توجه به سیل و تگرگ اخیر در منطقه اخترآباد که قریب به 10 میلیارد تومان خسارت را متوجه مزارع جو، باغات پسته و منازل مسیرها کرده توجهات لازم را داشته باشد و خسارت مربوطه را پرداخت کنند. دار و ندار عزیزان و رزق یک ساله آنها در این حادثه از بین رفته است. درخواست داریم در اجرای طرح‌های آبخیز منطقه را در اولویت قرار دهند تا خسارت کمتری در صورت اتفاقات بعدی به کشاورزان وارد شود.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: این تذکر در خصوص عدم نظارت بر عملکرد ادارات کل، بی‌برنامگی برای حل مشکل معیشتی فرهنگیان، بیمه ناکارآمد، نظام ناقص رتبه بندی فرهنگیان و صدور بخشنامه‌های خلق ساعه است. مانند این که مدیران و معاونین مدارس برای جبران کمبود معلم تدریس کنند. متاسفانه این دو مسئولیت تحت شعاع هم قرار می‌گیرند. سر کلاس به دنبال‌کارهای مدیریتی هستند و در دفتر مدیری باید پاسخگوی سوالات درسی باشند.

نماینده مردم شهریار ادامه داد: کمبود نیروی انسانی در استان به خصوص در مدارس شهرستان‌های استان، وجود کلاس‌های بیش از 43 نفر دانش آموز در مناطقی مانند قدس و سرآسیاب، همه نشان از ضعف بسیار زیاد مدیریت در آموزش پرورش است. رئیس جمهور به این مشکل رسیدگی کند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: