کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

عنوان

اینستاگرام اعلام کرده که قصد دارد قابلیت تبلیغ و خرید و فروش محصولاتش را به استوری ها نیز تعمیم دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

اینستاگرام در وبلاگ خود نوشته است که می‌خواهد قابلیت خرید و فروش، همچنین تبلیغ محصولات و کالاهای مختلف را که پیش از این در پست های این پلت‌فرم وجود داشت، به استوری هم اضافه کند.

به نظر می‌رسد اینستاگرام که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس بوک است، تحت تاثیر سیاست‌های شرکت مادرش، فیس بوک، درحال پیشروی است، چراکه در سال‌های اخیر، اینستاگرام به منظور افزایش درآمد خود، اقدامات زیادی را در راستای افزایش فعالیت صاحبان کسب و کار و تاجران در محیط مجازی این شبکه اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین این کارها، اجازه به صاحبان کسب‌وکار برای تبلیغ مستقیم محصولات و کالاهای موردنظر خود با انتشار پست های اینستاگرامی است.

بدین ترتیب، به‌عنوان مثال تاجران و صاحبان کسب و کار در صنعت پوشاک می‌توانند با ارسال تصاویری از البسه و پوشاک تولیدی خود به تبلیغ آن و قیمت‌گذاری دقیق برروی تصاویر اقدام کنند و کاربران نیز با لمس قیمت و لباس مذکور، مستقیما به وب‌سایت شرکت مربوطه می‌روند و می‌توانند آن را به‌صورت اینترنتی خریداری کنند و یا به فروشگاه‌های آن مراجعه کنند.

حالا اینستاگرام اعلام کرده است که می‌خواهد این قابلیت را به‌زودی به پلت‌فرم استوری‌های این شبکه اجتماعی نیز بیفزاید تا نظر خیل عظیمی از کاربران و صاحبان کسب‌وکار را بیش‌تر به خود جلب و به طرفداران خود اضافه کند.

اینستاگرام، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

کلمه های کلیدی

ارسال نظر

از بی نیازی به حمایت تا بی اعتنایی به مخاطب

اثر گلخانه‌ای در مدیریت فرهنگی

مشکلات امروز نتیجه اجرای سیاست‌های نیلی و دوستانش است

آقای نیلی باید پاسخگوی عملکرد خود در 5 سال اخیر باشند، ایشان توقع داشتند 100 درصد سیاست‌هایشان اجرا شود، در حالیکه 80-70 درصد سیاستهای فعلی اجرا شده نتیجه تصمیمات ایشان و دوستانشان است

چرا بی‌بی‌سی به پرونده قحطی بزرگ و نسل کشی ایرانیان پرداخت؟

عبدالله شهبازی مورخ و پژوهشگر در خصوص این گزارش بی‌بی‌سی درباره قحطی بزرگ در ایران نوشت:  دیروز انکار می‌کردند. حالا برای ترسانیدن ما مطرح می‌کنند.

قراردادهای فاینانس‌ سرکاری دولت روحانی

وزیر اقتصاد سوم دولت تدبیر و امید بعد از جلسه با هیات برزیلی اعلام کرد که برزیل یک خط اعتباری 1.5 میلیارد دلاری برای ایران در نظر گرفته است. این خبر خوبی است. ولی سابقه این اخبار در وزارت اقتصاد نشان می‌دهد که باید در مورد این خبر با احتیاط عمل کرد. چرا؟

مهم‌ترین مطالب سرویس

به بهانه قرارداد فاینانسی جدید ایران و برزیل
قراردادهای فاینانس‌ سرکاری دولت روحانی
سود پتروشیمی‌ها از رانت ارزی چقدر است؟
عدم همکاری ارزی پتروشیمی‌ها؛ از انکار تا واقعیت 
شبکه کانون های تفکر ایران با ارسال نامه ای به وزیر نفت مطرح کرد
۵ پیشنهاد برای افزایش جذابیت و اثرگذاری سازوکار عرضه نفت در بورس
رییس هیات‌مدیره صنایع داروهای انسانی مطرح کرد:
دروغ آشکار آمریکایی‌ها درباره عدم تحریم دارویی ایران
حاشیه انتشار لیست اعضای هیات مدیره شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون
چند شغله‌های متخلف در شرکت‌های زیر مجموعه وزارت کار
تعارض منافع عامل جدی عدم انتشار حقوق‌ها
انتشار داوطلبانه‌ فیش‌ حقوقی؛ مطالبه‌ای برای قانون‌مداری
جلیلی پس از بازدید از نمایشگاه بین المللی معدن:
نمی‌توانند با تحریم و فشار اقتصادی مانع پیشرفت و رشد ملت ما شوند
  • پر بیننده‌ترین
  • پر بحث‌ترین