ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور نکونام

کدخبر: 2220537

ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ویژه برنامه جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 23:30 چهارشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سوال پیامکی برنامه: به نظر شما نتیجه بازی روسیه - عربستان چه می شود؟

آیتمی در مورد استعفا سرمربی تیم ملی اسپانیا پخش شد که صحبت های رئیس فدراسیون این کشور در این مورد و انتخاب فرناندو هیرو به جای لوپتگی پخش شد.

علیرضا جهانبخش : اوضاع تیم ملی و تمرینات خوب است

از لحاظ امادگی جسمانی و روحی عالی هستیم. هواداران ما را شرمنده کردند و دعای خیر آنها به ما می رسد و ما انرژی می گیریم. قول می دهم که تمام بازیکنان همه انرژی شان را برای سربلندی ایران به کار بگیرند که با نتایج خوب برگردیم.

این مصاحبه جهانبخش که در آیتم بررسی تمرین تیم ملی در کمپ مسکو پخش شد.

ساکت در این آیتم گفت روحیه ها عالی است

در آیتم بعدی پرویز پرستویی در مورد جام جهانی صحبت کرد

پرستویی: حضور تیم ملی در جام جهانی نوعی برد است و من به بازیکنان می گویم همین حضور یعنی پیروزی. شاید همه بگویند تیم مراکش را ببریم و مقابل پرتعال و اسپانیا شکست بخوریم، اما من میگویم پیروزی برابر مراکش می تواند انگیزه بازیکنان را به قدری افزایش دهد که برابر پرتعال و اسپانیا هم به پیروزی برسیم، همان طور که در سال ۹۸ فرانسه توانستیم آمریکا را شکست بدهیم.

جواد نکونام میهمان حضوری برنامه تمشب بود.

نکونام: ۱۲ سال پیش انتظارات بالا بود

اگر تجربه ۲۰۱۴ را داشتم شرایط بازی تیم ملی در بازی ۲۰۰۶ را کنترل می کردم. توقعات و انتظارات از تیم ملی بالا بود. مسئولان وقت باید شرایط را کنترل می کردند.

تیم ملی بازی نترسی را در رقابت های ۲۰۰۶ ارائه داد و نیمه اول بازی ها خوب بودیم. به قدری توقعات بالا رفت که بازیکنان جوان تیم هم باور کردند که مکزیک و آنگولا را شکست می دهیم.

روی کاغذ این پیروزی ها امکان پذیر بود اما در واقعیت شرایط فرق می کرد.

مصدومیت بازیکنانی مثل زندی کریمی و هاشمیان شرایط را سخت تر کرد. حتی در یکی از بازی ها هاشمیان به دلیل درد شدید در ناحیه کمر اواسط بازی روی زمین دراز کشید.

مقابل تیم پرتعال یک موقعیت صد در صدی گل داشتیم و می توان گفت این تیم ما را اذیت نکرد.

نکونام در مورد اختلاف دادکان و علی آبادی گفت: اختلاف آنها بازیکنان را خیلی ناراحت کرد. کنار گذاشتن دادکان اتفاق ناراحت کننده ای بود. دادکان یکی از بهترین مدیران بود. او آدم سالمی بود. تمام افرادی که با او کار کردند حق را به دادکان دادند. اسم او در تاریخ فوتبال ایران ماندگار است. تیم ملی از آن اتفاقات ضربه خورد.

نکونام در مورد توافق به تیم اوساسونا گفت: تا بعد از بازی های جام جهانی نمی داتستم و قبل بازی ها از آلمان پیشنهاد داشتم اما به دلیل علاقه ای که به بازی در لالیگا داشتم به این تیم رفتم.

دو اخطاره شدنم در بازی دوم جام جهانی ۲۰۰۶ به نفعم شد تا به اوساسونا برم.

نکونام درباره جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: از لحاظ نفرات و لژیوترها و رسیدن به جام جهاتی شرایط سختی داشتیم، اما همدلی که در تیم بین کادر فنی و بازیکنان و مسئولان فدراسیون بود باعث موفقیت مان شد.

زمانی که قرعه کشی شد گفتند که گل های زیادی از آرژانتین می خوریم اما من می دانستم با همدلی که در تیم هست این اتفاق نمی افتد.

به روز رسانی می شود ...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: