ما چه چیزی کمتر از حریفانمان در جام جهانی داریم؟

کلانی: امیدوارم بازیکنان از تونل خشونت پرتغال عبور کنند/ با مصوبه جدید فدراسیون یکی از معضلات تیم امید از بین می‌رود

کدخبر: 2220559

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد با همبستگی بازیکنان و انگیزه‌ای که مردم به وجود آورده‌اند، تیم ملی در جام جهانی موفق خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین کلانی پیشکسوت تیم فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم امید در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان خیلی خوب و با انگیزه کار می‌کنند، ما کادر فنی بسیار خوبی داریم که به بچه‌ها نزدیک شده‌اند و این می‌تواند یکی از عوامل پیروزی تیم در مسابقات باشد. در تیم ما منیّت از دست رفته و باید بگویم تیمی موفق است که همه در کنار هم باشند، ما این را در تیم امید می‌بینیم. اعتماد مربیان و کسانی که تیم را حمایت می‌کنند زیاد است، مربیان هم به بچه‌ها اعتقاد دارند، بازیکنان ما از نظر تکنیکی قابل ستایش هستند، این امید وجود دارد با انگیزه‌ای که برای موفقیت داریم، دریچه روشنی باز شود تا به اهدافمان برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم امید الان برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود و هدف اصلی المپیک ۲۰۲۰ است، چه کار کنیم که مشکلاتی که برای بازی تدارکاتی در تیم بزرگسالان داشتیم در تیم امید رخ ندهد، تصریح کرد: کمیته فنی با تمهیداتی که داشته و با توافق هیأت رئیسه، بخشنامه‌ای را تصویب و به باشگاه‌ها ابلاغ کرده مبنی بر اینکه در تمام دورانی که تیم در اردو خواهد بود یا در تورنمنتی شرکت می‌کند و یا بازی تدارکاتی دارد، باشگاه‌ها موظف هستند حداقل دو بازیکن خود را به تیم بدهند تا مشکلاتی که قبلا داشتیم زمانی که تیم به بازیکن نیاز داشت و باشگاه‌ها نمی‌دادند الان این اتفاق نیفتد، در این صورت یکی از معضلات از بین می‌رود. فدراسیون تلاش می‌کند حداکثر امتیاز را به تیم‌های خودش بدهد و تنها کار این است که با موفقیت تیم‌ها شادی را به مردم هدیه دهیم.

کلانی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید فکر می‌کنید در جام جهانی ۲۰۱۸ ایران راه گلزنی به پرتغال را پیدا کند، خاطرنشان کرد: چرا که نه، ما بازیکنانی داریم که جزو شاخص‌ها هستند، بهترین گلزن هلند از ایران است، ما بازیکنانی مثل آزمون و طارمی را داریم که اگر همه آنها خوب هدایت شوند موفق می‌شویم. الان در فوتبال نمی‌توان گفت فقط مهاجم گل می‌زند، بلکه ممکن است مدافع و سایر بازیکنان هم گلزنی کنند.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: با تاکتیک‌پذیری، همبستگی بین بازیکنان و ارتباط خوب همراه با انگیزه‌ای که مردم به وجود آورده‌اند، این امید وجود دارد مقابل همه تیم‌ها نتیجه خوبی بگیریم. مگر ما چه چیزی کمتر از پرتغال داریم؟ پرتغال یک بازیکن شاخص به نام رونالدو دارد، این تیم خشن است امیدوارم بچه‌ها از تونل خشونت عبور کنند، قطعا کادر به این موضوع بیشتر از ما واقف است،‌ چرا که ما همیشه از مانیتور مسابقات را می‌بینیم، اما کادر پیش‌بینی لازم را می‌کند و من می‌گویم چرا نباید نتیجه خوب بگیریم؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: