مارسیال از منچستریونایتد جدا می‌شود

کدخبر: 2220570

مدیر برنامه‌های مهاجم فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد اعلام کرد که این بازیکن جوان از شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که اخباری مبنی بر تمایل باشگاه یوونتوس برای خرید آنتونی مارسیال شنیده می شود، مدیربرنامه های این بازیکن فرانسوی اعلام کرد که او قصد ندارد در منچستریونایتد بماند.

مارسیال سال 2015 با قراردادی 60 میلیون یورویی از موناکو به منچستریونایتد پیوست اما در این تیم به خصوص از زمان روی کار آمدن مورینیو، زمان زیادی برای بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ نداشته است. با این حال او در 45 بازی رسمی اش در این فصل 11 گل زد و 9 پاس گل داد.

فیلیپه لامبولی، مدیر برنامه های مارسیال در این خصوص به شبکه RMC Sport گفت: بعد از بررسی تمام احتمالات و معیارها، آنتونی به این نتیجه رسیده است که می خواهد منچستریونایتد را ترک کند. او دلایل زیادی دارد اما فعلاً برای صحبت درباره این دلایل خیلی زود است. آنتونی خودش در آینده این دلایل را توضیح می دهد. منچستریونایتد می خواست به آنتونی پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد و نگذارد که برود اما او بعد از چند ماه مذاکره، نتوانست با این باشگاه به توافق برسد.

مدیر برنامه های مارسیال ادامه داد: اینکه منچستریونایتد، قویترین باشگاه دنیا نتواند بعد از چند ماه با بازیکنش به توافق برسد، یعنی این که آنها او را واقعاً بازیکنی مهمی برای خودشان نمی دانند. این تصمیم را ما محتاطانه گرفته ایم. در همین حال این را هم باید بگویم که آنتونی بازیکن منچستریونایتد است پس این باشگاه است که حرف آخر را می زند و باید برای تصمیمش احترام قائل باشیم. در حال حاضر لیگ یا باشگاه خاصی مد نظر ما نیست. آنتونی فقط می خواهد به تیمی برود که به او فرصت بازی داده شود و دوباره بتواند از بازی هایش لذت ببرد، ضمن اینکه داشتن رابطه خوب با سرمربی آن تیم هم برای او بسیار مهم است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: