از سوی بهزیستی استان تهران اعلام شد

استقرار یک هزار و ۱۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان تهران

کدخبر: 2220812

سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران از فعالیت هزار و ۱۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهشید چوبکار به فعالیت هزار و 100 پایگاه جمع آوری زکات فطریه بهزیستی استان تهران اشاره کرد و گفت: امسال نیز مثل سال های گذشته در تمامی نقاط استان تهران پایگاه های جمع آوری زکات فطریه به غیر از مصلی امام خمینی برپا خواهد بود و در هر پایگاه 3 صندوق زکات فطریه، سادات و کفاره مستقر هستند.

وی در خصوص جمع آوری زکات فطریه به روش غیر حضوری افزود: نیکوکاران می توانند از طریق پرداخت الکترونیک بانک سامان #3*2*0*724* و یا از طریق شرکت جیرینگ شامل دو مرحله؛ #2*6*7*و یا با شماره گیری #7*و طی کردن چند مرحله در قسمت پرداخت زکات فطریه ، مبلغ مورد نظر خود را با استفاده از رمز دوم واریز نمایند.

سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی استان تهران گفت: سال گذشته مبلغ 18 میلیارد و 353 میلیون ریال وجوه نقدی و غیر نقدی در قالب زکات فطریه به بهزیستی استان تهران پرداخت شده که در اختیار جامعه هدف بهزیستی استان تهران قرار گرفته است.

چوبکار تصریح کرد: زکات فطریه مطابق با قوانین فقهی، صرف تهیه مسکن، غذا و درمان ایتام و... نیازمندان می شود و کمک های نقدی و غیر نقدی مردم عزیز در اولین فرصت یعنی فردای عید فطر به مراکز شبه خانواده و به نیازمندانی که توسط تمامی مراکز تحت پوشش بهزیستی شناسایی شده اند پرداخت می گردد .

وی خاطرنشان کرد: امسال با نظارت استانداری استان تهران ، کمیته امداد خمینی و سازمان بهزیستی هولوگرام و نشان تهیه شده که مشخصه ی اینست که صندوق هایی که مجاز به جمع آوری زکات فطریه می باشند از موسسات و صندوق هایی که غیر مجاز هستند قابل تشخیص باشند ؛ و نیروی انتظامی با پایگاه ها و موسسات غیر مجاز برخورد قانونی خواهد کرد.

چوبکار در ادامه افزود: شماره حساب کمک های مردمی بهزیستی استان تهران در طول سال آماده دریافت کمک های مالی مردم عزیز است ؛ خیرین و هموطنان نیکوکار می توانند کمک های مالی خود را برای کمک به ایتام و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان تهران به شماره حساب 2173451330000 نزد بانک ملی شعبه دارایی، کد شناسه 2230 واریز نمایند و یا از طریق شماره کارت 6037991899740397 مبالغ اهدایی خود را کارت به کارت کنند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: