انتخاب و معرفی «کار خوب و با کیفیت ایرانی» در حوزه ICT فراخوان شد

کدخبر: 2220832

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از کالای ایرانی، فراخوان انتخاب و معرفی کارخوب و با کیفیت ایرانی را در حوزه ICT اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ در سال حمایت از کالای ایرانی، «کار خوب و با کیفیت ایرانی» در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با موضوعات محوری زیر معرفی خواهد شد.

خدمات مبتنی بر ویدئو، خدمات و ابزارهای پایه فناوری اطلاعات، آموزش، بهداشت و سلامتی، تبلیغات و بازاریابی، جمع سپاری، حمل ونقل، خدمات ابری و CDN، خرده فروشی، رسانه، شبکه های اجتماعی و ابزارهای وابسته، فناوریهای مالی (فین تک)، خدمات عمومی، مدل و لباس، ابزارهای مبتنی بر نقشه، موسیقی، نیازمندی، توان یابان، پیام رسان، کاریابی، گردشگری، زنان و خانواده، محیط زیست، بازی و سرگرمی، تجهیزات، کالا و لوازم، کشاورزی، اینترنت اشیا (IOT)، سبک زندگی، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی، امنیت، کتاب، خدمات غذا و رستوران، ورزش، فرهنگی و هنر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده موضوعات در نظر گرفته شده برای این رویداد است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد پس از بررسیهای مقدماتی توسط هیئت داوری، با رأی و انتخاب مردم به معرفی کار خوب در صنعت ICT بپردازد.

تمامی شرکتهای ایرانی که محصول یا خروجی آنها مرتبط با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است یا از پلت فرمهای آن استفاده می کنند و همچنین موقعیت فیزیکی آنها در محدوده جغرافیایی ایران است، می توانند متقاضی ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی شوند و حداکثر تا تاریخ 15 تیرماه امسال فرم مربوطه، درخواست و مستندات خود را به پست الکترونیکی javanan@ict.gov.ir ارسال کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: