بر اساس مصوبه شورای شهر تهران؛

نرخ‌ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی‌بوس‌رانی شهر تهران در سال ۹۷ اعلام شد + جداول قیمت‌ها

کدخبر: 2220871

بر اساس مصوبه شورای شهر تهران نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی بوسرانی شهر تهران در سال ۹۷ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی بوسرانی شهر تهران در سال ۹۷ اعلام و بر طبق این گزارش تغییر نرخ کرایه های این خطوط از روز سه شنبه اعمال شده و در حال اجرا است. بر این اساس نرخ کرایه جابجایی مسافر از طریق اتوبوس های بخش خصوصی در سال ۱۳۹۷ در طول معادل خط از ۰ تا بیش از ۲۰ کیلومتر به طور متغیر بین ۶۰۰۰ تا ۱۲۵۰۰ هزار ریال است.

همچنین نرخ کرایه جابجایی مسافر از طریق مینی بوس ها و میدل باس های تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در سال ۱۳۹۷ در طول معادل خط از ۰ تا بیش از ۲۰ کیلومتر به طور متغیر بین ۵۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

علاوه بر این نرخ کرایه جابجایی مسافر از طریق سرویس های دربستی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برای اتوبوس های معمولی، اتوبوس مبله، اتوبوس ویژه، اتوبوس تشریفات و مینی بوس ویژه (کولردار) در سه ساعت اول به طور متغیر بین ۱۷۱۴۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰۰ هزار ریال و در هر یک ساعت مازاد از حدود ۶۵۶۰۰۰ تا ۶۵۷۰۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

همچنین نرخ کرایه جابجایی مسافر از طریق سرویس های دربستی در حومه شهر تهران برای اتوبوس های مبله، ویژه، تشریفات و مینی بوس های ویژه (کولردار) در سه ساعت اول بین ۲۸۸۳۰۰۰ تا ۲۶۲۸۰۰۰ هزار ریال متغیر بوده و برای هر یک ساعت مازاد از ۹۱۲۰۰۰ تا ۷۸۴۰۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی بوس رانی شهر تهران در سال 97 اعلام شد + جداول قیمت ها

نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی بوس رانی شهر تهران در سال 97 اعلام شد + جداول قیمت ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: