رییس جهاد دانشگاهی اعلام کرد

راه‌ندازی مجدد سه طرح صنعتی جهاد دانشگاهی با همکاری معاونت علمی

کدخبر: 2220896

رییس جهاد دانشگاهی از راه‌اندازی مجدد سه طرح صنعتی جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: با قول معاونت علمی رییس جمهور مبنی بر تامین منابع مالی این پروژه‌ها اجرای این طرح‌ها مجددا به جریان خواهد افتاد.

دکتر حمید رضا طیبی در حاشیه بازدید از سه طرح بزرگ صنعتی جهاد دانشگاهی علم و صنعت که امروز با حضور معاون علمی رییس جمهور در پژوهشکده برق این دانشگاه انجام شد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاسیس حساب مشترک بین جهاد دانشگاهی و معاونت علمی رییس جمهور برای انجام سه پروژه اصلی و بزرگ صنعتی اقدام بسیار خوبی بود که بر اساس توافق صورت گرفته 50 درصد منابع این پروژه‌ها توسط معاونت علمی تامین می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه اجرای طرح‌های فوق مدتی دچار وقفه شد، اما خوشبختانه در جریان بازدید امروز معاون علمی رییس جمهور و مشاهده پیشرفت واقعی این پروژه‌ها، مقرر شد راه‌اندازی آن‌ها با کمک این معاونت مجددا آغاز شود.

رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به حمایت‌های معاونت علمی از طرح‌های جهاد دانشگاهی ادامه داد: دکتر ستاری معاون علمی رییس جمهور در بازدید امروز از طرح‌های مشترک این معاونت با جهاد دانشگاهی بر تامین منابع اجرای این پروژه‌ها تاکید کرد. همچنین تامین منابع مالی برای ساخت سیستم‌های نمک زدایی نکته مهمی بود که امروز در خصوص آن صحبت شد چرا که تولید این پروژه نیازمند بودجه سنگینی است که معاون علمی رییس جمهور تامین این بودجه را تایید کرد و امیدوارم مجددا در جلسه‌ای که با حضور مسئولان خواهیم داشت، بتوانیم این پروژه را از حالت پایلوت خارج کرده و توسعه دهیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: