معاون ارتباطات گروه سایپا خبر داد :

طرح فروش محصولات سایپا برای قطع دست واسطه‌ها بزودی آغاز می‌شود

کدخبر: 2221294

محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون وقفه و از طریق نمایندگی های مجاز و سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا در حال عرضه به مشتریان در سراسر کشور است .

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپانیوز، معاون ارتباطات گروه خودروسازی سایپا گفت : گروه خودروسازی سایپا در راستای تنظیم بازار و قطع دست دلالان در حال عرضه خودروهای تولیدی این گروه با قیمت های مصوب از طریق نمایندگی های مجاز و سایت فروش اینترنتی گروه است.

مجتبی نظری افزود : متاسفانه در روزهای اخیر یک فضای روانی بر بازار خودرو حاکم شده است و عده ای واسطه و دلال سودجو قصد بر هم زدن بازار خودرو را دارند که بر همین اساس گروه سایپا در طرح ویژه عید سعید فطر فروش محصولات خود را آغاز نمود.

وی گفت : طی چند روز آینده طرح نوین فروش را آغاز خواهیم کرد که بر اساس این طرح فقط مصرف کنندگان نهایی خواهند توانست خودرو مورد نیاز خود را خریداری نمایند و دست واسطه ها و دلالان از بازار خودرو قطع خواهد شد.

نظری افزود : با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان واقعی می توانند با سهولت از طریق سایت اینترنتی فروش گروه سایپا یا مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور یکی از روش های فروش پیش بینی شده را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تامین کنند.

معاون ارتباطات گروه سایپا تصریح کرد : در سال ۹۷ تیراژ تولید خودرو در گروه سایپا افزایش داشته و از ابتدای سال ۱۲۶ هزار دستگاه خودروی تولیدی گروه سایپا به بازار عرضه شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد رشد نشان می دهد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: