عضو شورای شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیاده‌ راه ۱۷ شهریور زندگی ۲ هزار نفر را مختل کرده‌ است

کدخبر: 2221595

علیخانی با تاکید بر تغییر وضعیت خیابان ۱۷ شهریور گفت: این تغییرات زندگی ۲ هزار سکنه و کسبه محل را به روال عادی برمی‌گرداند.

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مشکلات ناشی از اجرای پیاد ه راه 17 شهریور در منطقه 12 اظهار کرد: برخی از مدیران و شهرداری سرسختانه مدافع این طرح هستند، اما اعضای کمیسیون عمران به اتفاق مخالف وضعیت موجود هستند و معتقدند که باید با اصلاح وضع موجود و رفع اخلال از زندگی 2 هزار کسبه و سکنه آن محل، وضعیت را به روال عادی برگرداند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کسب و کار کسبه و زندگی سکنه تحت تاثیر منفی این طرح قرار گرفته است، تصریح کرد: پیاده راه 17 شهریور بر روی معیشت خانواده های ساکن در این محل تاثیر منفی گذاشته و ضروری است تا نسبت به آن بازنگری شود و تا جایی که ممکن است مسیرهایی برای تردد خودروها باز شود.

علیخانی در پایان خاطر نشان کرد: این اقدامات به این معنا نیست که طرح به صورت کامل برچیده شود، بلکه به این معناست که دسترسی های لازم و امکان پذیر برای تردد خودروها فراهم و مشکل مردم محله حل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: