پیام تبریک رییس شورا و شهردار تهران به مناسبت پیروزی تیم ملی

کدخبر: 2221596

رییس شورای شهر و شهردار تهران در پیام هاییی پیروزی تیم ملی را به هموطنان ایرانی و ملی پوشان فوتبال تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر ،محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران پس از پیروزی تیم ایران در مقابل مراکش در جام جهانی روسیه در پیامی برد ارزشمند تیم ملی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:همزمان با عید سعید فطر ، پیروزی ارزشمند و غرورآفرین تیم ملی فوتبال، در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه موجب شادمانی و نشاط مردم ایران شد.

اینجانب از طرف اعضای شورای شهر تهران، این برد را که حاصل سالها تلاش و پیشرفت روحی، فیزیکی و تاکتیکی تیم ملی فوتبال بود را به اعضای این تیم تبریک گفته و در کنار تک تک ایرانیان عزیز آرزو داریم ، نام ایران همواره سرفراز باش.

شهردار تهران نیز در پیامی پیروزی تیم ملی بر قهرمان آفریقا را به هموطنان ایرانی و ملی پوشان فوتبال تبریک گفت.

در پیام محمد علی افشانی آمده است :«پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل قهرمان آفریقا که با تلاش خستگی ناپذیر جوانان برومندمان در نخستین بازی کشورمان در جام جهانی ٢٠١٨ روسیه حاصل شد، مردم ایران زمین از جمله شهروندان تهران را امیدوار و شادمان کرد.

این پیروزی دلنشین را به هم میهنان عزیز و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان تبریک می گویم، امیدوارم این موفقیت بزرگ که عیدی بازیکنان تیم ملی به ملت سرافرازمان بود، مقدمه ای برای پیروزی در بازی های بعدی و درخشش نام ایران سربلند وشادی و نشاط مردم عزیزمان باشد. »

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: