بیانیه حزب موتلفه اسلامی؛

شهادت یاران موتلفه در ۲۶ خرداد ۴۴ آغازی بر راه جهاد و شهادت بود

کدخبر: 2221943

در بیانیه حزب موتلفه اسلامی آمده است: شهادت یاران موتلفه در ۲۶ خرداد ۴۴ آغازی بر راه جهاد و شهادت بود

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حزب موتلفه اسلامی بیانیه ای بمناسبت سالگرد شهادت یاران موتلفه در ۲۶ خرداد ۴۴ صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ

خرداد یادآور روز شهادت چهار برادر از براداران موتلفه اسلامی است که در برابر توطئه براندازی اسلام از ایران توسط آمریکای ضد اسلام و ضد انسانیت با رهبری امام خمینی بپا خاسته و در ماجرای کاپیتولاسیون ننگین آمریکایی با حکم مرجعیت، منصور مزدور آمریکا را به مجازات رسانده اند و در نتیجه خدای متعال به آنها انعام شهادت را پاداش داده است.

با آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی، آمریکا و انگلیس و صهیونیسم در میان ناباوری ها، استواری راست قامتان جاویدان تاریخ را درک کردند. قدرت و توانمندی با شکوه اسلام ناب محمدی را فهمیدند، نیروی عظیم مردم را شناختند و بر خلاف خیالات خام غربی ها قبل از آغاز انقلاب ناگهان طوفان امواج ملت بپا خاسته ایران آنها را فرا گرفت و اسلام و رهبر اسلامی آن عزت و شکوه جاودانه یافت.

کشتار مهیب فیضیه و قتل عام ۱۵ خرداد و تهدیدها و اشغال قم و تخریب آن هیچ اثری در مردم جز استحکام مقاومت نداشت.

به ناچار متوسل به کاپیتولاسیون نظامی آمریکا شدند تا با مصونیت مستشاران و دستیاران آنها و خدمتکاران، هر جنایت و خیانتی را بتوانند اجرا کنند و از پیگیری قضایی و دستگیری مصون بمانند و چون امام خمینی در ۴ آبان ۴۳ این خیانت پنهانی را آشکار کرد و آن را شرح داد و موتلفه در یک شب در تهران و برخی شهرهای مهم بیانیه امام را به خانه ها و مغازه ها ریخت و به مردم آگاهی کامل داد. رژیم نیز امام را در ۱۳ آبان به ترکیه تبعید کرد و منصور به هتاکی به مرجعیت و روحانیت رو آورد.

یاران موتلفه اسلامی در آن شب های ظلمانی چون ستارگانی درخشان فضا را نورانی ساختند. منصور را با حکم آیت الله العظمی میلانی به درک فرستادند و ابهت و رعبی که رژیم پدید آورده بود را درهم شکستند و کاپیتولاسیون آمریکایی شاه را باطل کردند و جهاد مسلحانه آنها، راه را برای نبرد مسلحانه با رژیم بیرحم و سفاک شاه بازکرد.

رژیم طبق دستور آمریکا و سایر اربابانش، بیدادگاه یاران موتلفه را سریع و غیرعلنی آغاز کرد ولی شجاعت و صراحت آن مردان راست قامت تاریخ ضربات سنگینی را بر روحیه و موقعیت رژیم مزدور وارد آورد و به گفته شهید محمد بخارایی که گفت: من اولین گلوله را به سینه دشمن رها کردم یعنی که ای جوانان مسلمان به پیش.

شهادت این یاران آغازی بر راه جهاد و شهادت بود. راهی که در سالهای ۵۶ و ۵۷ و در دوران دفاع مقدس و امروز مدافعین حرم و سایر رزمندگان اسلام در کشورهای اسلامی با عزت و افتخار طی می کنند.

موتلفه اسلامی یاد و خاطره آن شهدا را گرامی می دارد و برای آنها و امام شهدا طلب علو درجات کرده و با خون پاک آنها پیمان خویش را تجدید می کند که همچنان استوار و محکم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خط ولایت و امامت و در راه ایجاد دولت کریمه و جامعه نمونه اسلامی فعال باشد».

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: