نقوی در گفت‌وگو با فارس:

گرانی‌های لجام‌گسیخته حاصل حاکمیت رکود بر اقتصاد کشور است/ چه کسی پاسخگوی تورم ۸۰ درصدی است؟

کدخبر: 2222228

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه گرانی‌های لجام‌گسیخته حاصل حاکمیت رکود بر اقتصاد کشور است، گفت: چه کسی می‌خواهد پاسخگوی تورم ۸۰ درصدی در کشور باشد؟

سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام برخی در پرداختن موضوع حضور زنان در ورزشگاه ها و سایر مسائل حاشیه ای و نادیده گرفتن مسائل و مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: این نوع برخوردهای رسانه ای با چنین مسائل حاشیه ای به این دلیل است که دولت روحانی بعد از 5 سال حاکمیت رکود بر اقتصاد کشور حالا دیگر نمی تواند شرایط اقتصادی کشور را کنترل کند.

وی با تأکید بر اینکه بدترین روش کنترل تورم «حاکمیت رکود بر اقتصاد» است، گفت: چنین روشی در همه دنیا مردود است، اما دولت آقای روحانی از همان ابتدا این روش را انتخاب کرد تا تورم تک رقمی شود و حالا عواقب حاکمیت رکود بر اقتصاد کشور همین گرانی دلار، مسکن، ارز و سایر گرانی های لجام گسیخته ای است که هر روز شاهد آن هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آقای روحانی به نظر کارشناسان و اقتصاددانان کشور و منتقدان دلسوز توجهی نکرد و فقط به آنان اهانت کرد.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: امروز چه کی می خواهد پاسخگوی تورم 80 درصدی در کشور باشد؟ دولت 5 سال رکود را بر این کشور حاکم کرد، آقایانی که از این دولت دفاع می کردند امروز به جای پاسخگویی به حاشیه ها می پردازند در حالی که باید به مشکلات مردم و به درد مردم بپردازند، گرانی ها کمر مردم را شکسته است اما آنان به موضوع حاشیه ای حضور زنان در ورزشگاه ها می پردازند، همه متوجه می شوند این نوع پرداختن به مسائل یعنی فرار از پاسخگویی و قبول واقعیت ها.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: