پخش قسمت دوم مستند «مسیرات العودة» از شبکه العالم

کدخبر: 2222716

قسمت دوم مستند «مسیرات العودة» که به راهپیمایی های بازگشت فلسطینی ها پرداخته است از شبکه العالم پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، قسمت دوم مستند «مسیرات العودة» به راهپیمایی های بازگشت فلسطینی ها، رفتار وحشیانه صهیونیست ها علیه راهپیمایان فلسطینی به نوجوانان پرداخته است.

اشغالگران عامدانه با هدف قرار دادن آنها منجر به نقص عضو راهپیمایان به ویژه جوانان و نوجوانان می شوند که در میان آنها ورزشکاران فلسطینی نیز هستند.

قسمت دوم مستند «مسیرات العودة» امشب یکشنبه بیست و هفتم خرداد ساعت ۲۲ از شبکه العالم پخش می شود.

این برنامه توسط خبرنگار العالم در غزه با نام اسراء البحیصی تهیه شده است.

قسمت اول این برنامه که بیستم خرداد از شبکه العالم پخش شد به نقش خبرنگاران در پوشش راهپیمایی های «حق بازگشت» و خطرهایی که با آن مواجه هستند، هدف قرار دادن خبرنگاران از سوی نیروهای اشغالگر صهیونیستی، خبرنگارانی که در این پوشش خبری به شهادت رسیده اند، نقش امدادگران در این راهپیمایی ها، هدف قرار دادن آنها توسط صهیونیست ها و... اختصاص داشت.

راهپیمایی مسالمت‌آمیز «حق بازگشت» از ۳۰ مارس گذشته به مناسبت روز زمین در باریکه غزه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

راهپیمایی فلسطینیان در سالگرد روز زمین یادآور تصمیم رژیم صهیونیستی در زمینه مصادره اراضی فلسطینیان در ۳۰ مارس سال ۱۹۷۶ است که هر ساله برگزار می‌شود.

رژیم اسراییل با مصادره اراضی فلسطینی ها و احداث شهرک‌های صهیونیست‌ نشین در آن درصدد تغییر ساختار جغرافیایی مناطق فلسطینی و چهره‌ای صهیونیستی دادن به این مناطق است تا سلطه‌جویی‌هایش را در مناطق فلسطینی تثبیت کند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: