جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

بازتاب پخش دیدار تیم ملی ایران در مناطق زلزله زده

کدخبر: 2222810

روزنامه اسپانیایی در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا پخش دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مراکش در مناطق زلزله زده را منعکس کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی روسیه موفق شد با یک گل مراکش را شکست بدهد.

در مناطق زلزله زده و برای کودکان شهرهای استان کرمانشاه هم شرایطی فراهم شد تا بتوانند این بازی را به صورت زنده از تلویزیون تماشا کنند.

روزنامه آس اسپانیا در این ارتباط نوشت: «فوتبال حتی در دورترین نقاط ایران باعث لبخند و شادی مردم شد. یکی از این نقاط، استان کرمانشاه در غرب ایران است که ۵۲۵ کیلومتر از تهران فاصله دارد. در روز ۱۲ نوامبر زلزله ای در این شهر رخ داد که بیش از ۶ هزار نفر درگذشتند و ۹ هزار نفر مصدوم شدند. وضعیت این منطقه بعد از زلزله هنوز مبهم است. بازسازی منازل ویران شده به آهستگی پیش می رود و ارتباطات دشوار است. بخشی بزرگی از جمعیت این شهر در چادر زندگی می کنند و برای تامین آب آشامیدنی هم چالش دارند. با این حال ۱۵ ژوئن شادترین روز کرمانشاه در هفت ماه گذشته بود چرا که ایران موفق شد مراکش را شکست بدهد.»

در این گزارش همچنین تصویر کودکانی که پای تلویزیون بازی را تماشا می کنند منتشر شده است. روزنامه آس ادامه داده است: «این تلویزیون ها به باطری اتومبیل ها متصل شد تا خانواده ها بتوانند مسابقه را تماشا کنند.»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه، از ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه کازان به مصاف اسپانیا می رود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: