سومین همایش رزمندگان تبلیغات لشکر قمربنی هاشم (ع) برگزار می‌شود

کدخبر: 2222826

جلسه هماهنگی برگزاری سومین همایش رزمندگان تبلیغات لشگر قمربنی هاشم (ع) در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) با تشریح اهداف و اقدامات انجام شده پیرامون سومین همایش رزمندگان تبلیغات استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان در قالب لشکر عملیاتی قمربنی هاشم (ع) توضیح داد: جلسات متعددی تاکنون با سردار فرماندهی سپاه چهارمحال و بختیاری و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، اعضای کارگروه‌های همایش و پیشکسوتان تبلیغات رزمی برگزار شده است.

وی گفت: تاکنون دو همایش به میزبانی شهرستان‌های بروجن و شهرضا با حضور یادگاران دفاع مقدس و رزمندگان تبلیغات لشکر قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شده و ان شاءالله امسال در نیمه دوم تیرماه شاهد برگزاری سومین همایش به میزبانی شهرکرد خواهیم بود که با حضور مسئولان کشوری و استانی و رزمندگان تبلیغات استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان برگزار خواهد شد.

در ادامهاین جلسه سید مجید مرتضوی، از مسئولان تبلیغات دفاع مقدسبیان کرد: تنها روحیه حاکم در جبهه‌ها ایثار و از خودگذشتگی بود. هشت سال دفاع مقدس سرشار از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان بود. هیچ انگیزه ی مادی و دنیوی در بین رزمندگان وجود نداشت و همه برای انجام تکلیف دینی و شرعی و لبیک به ندای امام و ولی فقیه زمان در عرصه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها و پاسداری از میهن به جبهه آمده بودند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: