جزئیاتی از دومین جشن شب نقره‌ای فیلمبرداران

کدخبر: 2222835

تورج منصوری جزئیاتی را درباره برگزاری دومین جشن شب نقره‌ای فیلمبرداران سینمای ایران مطرح کرد.

تورج منصوری از برگزارکنندگان دومین جشن شب نقره‌ای فیلمبرداران سینمای ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری این مراسم گفت: این یک قدردانی و مراسم بزرگداشت سالانه است که ما به عنوان فیملبرداران این کشور ان را برای تقدیر از خودمان و کسانی که از میان خودمان شایسته این تقدیر خاص و بزرگداشت هستند برگزار می‌کنیم. این افراد کسانی هستند که در حوزه فیلمبرداری تاثیرگذار بوده‌اند و حتی بعضی‌هایشان به درستی دیده نشده‌اند و در این ازدحام و شلوغی سینما یادمان رفته که برخی چقدر اهمیت دارند.

او ادامه داد: امسال دومین سالی است که این جشن را برگزار می‌کنیم و امیدواریم برگزاری آن هرسال ادامه پیدا کند. ما این مراسم را در فصل بهار هر سال برگزار می‌کنیم زیرا بهار زمان شکوفایی، زایش و نو شدن است و ما دلمان می‌خواهد این بزرگداشت را مانند یک تولد ببینیم و نمی‌خواهیم آدم‌هایی که برایشان بزرگداشت برگزار می‌شود صرفا به عنوان پیشکسوتانی باشند که ممکن است به دوران بازنشستگی و یا حتی خدایی ناکرده به دوران فقدان آنها رسیده باشیم.

این مدیر فیلمبرداری با تاکید بر اینکه "ما دوست داریم حتی کسانی را که در میانمان نیستند در روز تولدشان یاد کنیم و نه در روز رفتنشان" گفت: مرحوم الوندی جزو کسانی بود که ما سال گذشته به او فکر کرده بودیم تا برایش بزرگداشت برگزار کنیم اما در آن زمان ایران نبود، در نتیجه فکر کردیم چون ایران نیست بزرگداشتش را در زمانی برگزار کنیم که در ایران حضور داشته باشد. در نهایت بزرگداشت او امسال برگزار خواهد شد اما متاسفانه باز هم در غیابش.

به گزارش ایسنا، دومین جشن شب نقره‌ای در پاسداشت سال‌ها فعالیت حرفه‌ای زنده‌یاد جمشید الوندی، رضا مجاوری، حسن قلی‌زاده و همایون پای‌ور روز سه‌شنبه ۲۹ خردادماه با حضور فیلمبرداران و دیگر اهالی سینما در موزه سینما برگزار خواهد شد .

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: