اعضای شورای عالی بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز معرفی شدند

کدخبر: 2222902

در نشستی با حضور دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، اعضای شورای عالی بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در نشستی با حضور دکتر دارابی معاون امور استان های رسانه ملی، اعضای شورای عالی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها معرفی شدند.

بر این اساس سید عباس فاطمی به عنوان رییس و حسن خجسته، علی اصغر جعفری، لطف الله سیاهکلی، علی بخشی زاده، محمدرضا جعفری جلوه، مجید زین العابدینی، شهاب اسفندیاری، مهدی فرجی، احسان محمد حسنی، محمد امین توکلی زاده، احمد ضابطی جهرمی، علیرضا پویا، حسن عابدینی، مریم جلالی، نورا لدین جعفری، مجید شعبان پور، نجفی سولاری، پوران درخشنده، جلیل سامان و اسماعیل عفیفه به عنوان اعضای شورای عالی بیست و یکمین جشنواره مراکز، حکم خود را از دارابی دریافت کردند.

معاون امور استان های رسانه ملی در این نشست طی سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره و معرفی چهره های جوان و موفق در مراکز استانی، بر ضرورت بومی سازی برنامه ها و توجه به ظرفیت ها و ویژگی های منطقه ای و استانی در هر یک از مراکز شد.

وی تصریح کرد: تاکنون بیست دوره این جشنواره برگزار شده و دستاوردهای مهمی داشته که از جمله آنها انگیزه بخشی به برنامه سازان و معرفی چهره های برگزیده در سطح ملی و بین المللی بوده است.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها تابستان ٩٧ در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: