مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

پرداخت ۲۷۰ میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی در ۵ ماه

کدخبر: 2223190

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به سهم ۲ هزار میلیارد تومانی این بانک از مجموع ۱۲هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی از پرداخت ۲۷۰ از این تسهیلات به طرح های مصوب اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله مهدیان در نشست گفتگو پیرامون برنامه ملی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری گفت: از مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال فراگیر ۲ هزار میلیارد تومان سهم بانک توسعه تعاون است که ۱۷ درصد از کل این منابع را به خود اختصاص می دهد.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال از طریق ۴۵۰ شعبه سراسر کشور شروع شده که امیدواریم بتوانیم در زمان مقرر کل این منابع را به طرح های مصوب تخصیص دهیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از زمان اجرای برنامه توسعه اشتغال روستایی و عشایری ۲۷۰ میلیارد تومان توسط بانک توسعه تعاون به طرح های مصوب اشتغال طی ۵ ماه گذشته پراخت شده است، ادامه داد: حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختیارات پرداخت تسهیلات تا سقف ۶ هزار میلیارد ریال اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایر به شعب استانی بانک توسعه تعاون ابلاغ شده و پرداخت تسهیلات تا این سقف نیازمند به ارجاع به مرکز نیست.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: