محتشمی در گفت‌وگو با فارس:

نامه جمعی از اصلاح طلبان برای مذاکره با آمریکا مورد تائید ما نیست

کدخبر: 2223351

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: مذاکره با آمریکا در چارچوب برجام تن دادن به زیاده‌ خواهی‌های آمریکا محسوب می‌شود و از این رو نامه اخیر جمعی از اصلاح‌طلبان مورد تائید ما نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، برخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب با نوشتن نامه ای که خطاب آن به مسئولان عالی رتبه نظام است خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا و ترامپ شدند.

ابوالفضل بازرگان برادرزاده رئیس دولت موقت، کدیور اصلاح طلب اپوزیسیون و نماینده مجلس ششم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، عیسی سحرخیز محکوم امنیتی، احمد منتظری فرزند مرحوم منتظری و رضا علیجانی فعال سیاسی اصلاح طلب پناهنده به فرانسه امضا کنندگان این نامه هستند.

مجید محتشمی دبیرکل حزب اصلاح طلب آزادی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره جمعی از اصلاح طلبان برای مذاکره مستقیم با آمریکا و ترامپ اظهارداشت: هیچ مذاکره ای در خصوص مفاد برجام مورد تائید جریان اصلاح طلبی نیست چرا که آمریکا باید ابتدا تعهدات خود در قبال برجام از جمله لغو تحریم ها را انجام دهد.

محتشمی با بیان اینکه مذاکره ای در خصوص برجام پذیرفتنی نیست و این مسئله قطعاً به نفع ایران، منطقه و روابط بین الملل نیز نخواهد بود، افزود: اگر قرار است مذاکره ای هم باشد بعدها و درباره مسائل مشخصی از جمله وضعیت منطقه و یمن و سوریه خواهد بود.

این فعال اصلاح طلب تاکید کرد: خارج از این چارچوب مذاکره با آمریکا پذیرفتن زیاده خواهی و استکبار طلبی آمریکاست و از این رو این نامه اخیر مورد تائید ما نیست.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: