در بیانیه ای مطرح شد؛

واکنش کانون دانشگاهیان به نامه درخواست مذاکره با آمریکا

کدخبر: 2223368

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در خصوص نامه درخواست مذاکره مستقیم با آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در خصوص نامه درخواست مذاکره مستقیم با آمریکا بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا

در ایامی که طشت رسوایی اعتماد به آمریکا و مذاکره باکدخدا از بام خوش خیالیها برزمین واقعیت هاافتاده، و ترامپ ماسک لبخند و تزویر را از چهره کریه آمریکا کنار زده ومشت فولادین رااز دستکش مخملین بیرون آورده است عده ای بریده از تاریخ و هویت ایرانی عَلَم مذاکره بی قید و شرط با دولت مستکبر و رئیس جمهور جنایتکار آن را برافراشته اند!!!درحالیکه ازشروط ۱۲گانه وزیرامورخارجه آمریکا و خط ونشان کشیدنها وشرطهای هسته ای،موشکی ومنطقه ای ترامپ که پیشاپیش مطرح کرده مطلع هستندومی دانندپذیرش حتی بعضی ازآنهاهم دریک بده بستان سیاسی به معنای استحاله نظام اسلامی،صرف نظرکردن مردم ازجمهوریت واسلامیت سیستم حکومتی وزیرپاگذاردن اصول قانون اساسی واندیشه ناب امام خمینی(ره) است!

فهم منطق رفتاری این افراد دشوار ویابس تعجب آور است زیرااگر دغدغه مطرح شده در این نامه یعنی نگرانی از وضعیت کشورراحمل برصحت نماییم با کمال تاسف و شرمندگي باید در شرایط سلامت دستگاه عقلانی این جماعت شک کرد. مذاکره با چه کسی، با چه آورده و چه هزینه ای؟؟ ذوق و شوق شتابزده وکودکانه ای که از دیدار رهبر کره شمالی با ترامپ در این نامه موج می زند آنچنان ساده لوحانه و حماقت آمیز است که با همه سوابق ناصواب این جماعت ناهمگون، درحالت خوش بینانه اعلام جعل و یا هر عنوان دیگر در تکذیب این درخواست خفت بار وضدمصالح وامنیت ملی مورد توقع است.

به جای سوء استفاده ازآزادی وتقلابرای مشوش نمودن اذهان عمومی سزاواربود این ۱۰۰ نفراصلاح طلب افراطی داخلی وفراری خارجی ودیگر سیاسون مخالف نظام اسلامی،که اغلب امضایشان پای حمایت از آقای روحانی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری است و دولت ایشان ایام طولانی از وقت کشور را صرف مذاکره و تغزل با کدخدا وهم پیمانانش نمودوشدآنچه شد،هم غربیها دهن کجی کردندو به تعهداتشان پشیزی ارزش قائل نشدندوهم بااین رویکرداوضاع اقتصادی روزبه روزبدترشد؛ نامه ای خطاب به مردم می نوشتند و اعتذار و طلب بخشش می کردندبخاطروعده های دروغین وراه اندازی فضای رعب وجنگ روانی علیه رقیب که برای فریب افکارعمومی صورت گرفت و از رئیس جمهور مورد حمایت نیز چنین امرمعقولی را درخواست می کردند؛ نه اینکه طلبکارانه واردعرصه شوندوبادادن آدرس غلط باب خیانت جدیدی راباز کنند!

تاریخ این مرز و بوم پر است از خطاهاوخیانتهای نابخشودنی شبه روشنفکران واداده وبیماری که عزت و آبروی کشور را به ثمن بخس به پای بیگانگان ریخته اندوباذلت وخواری به درگاهشان دریوزگی کرده اند وهمواره دست ازپادرازتروبا دستاوردتقریبا هیچ برای ملت برگشته اند.این نامه و نویسندگان آن نیز به همان اسلاف ناصالح خواهند پیوست و تاریخ کشورمان شرح غمناک ذلیلان امروز را به آیندگان روایت خواهد کرد. ملت ایران امروز سرافرازو سربلند، با انسجام و اقتدار جریان فرامرزی مقاومت بر ضد استکبار جهانی را حمایت وراهبری می کند و وعده الهی پیروزی حق برباطل راباورداردوبه این جمله امام عظیم الشأن ایمان دارد که به زودی پوز آمریکا و اذنابش را به خاک خواهد مالید. ألا إنّ وَعدَاللهِ حقٌ و لکنّ أکثَرَهُم لایعلمون.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: