واکنش کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به نامه فراطیون اصلاح‌طلب درباره مذاکره با آمریکا

کدخبر: 2223395

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی اعلام کرد: نویسندگان نامه درخواست مذاکره با آمریکا، با دادن آدرس غلط باب خیانت جدیدی را باز کرده‌اند.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه ای درباره نامه تعدادی از اصلاح طلبان و درخواست مذاکره مستقیم با امریکا اعلام کرد: سزاواربود این 100 نفراصلاح طلب افراطی داخلی و فراری خارجی و دیگر سیاسیون مخالف نظام اسلامی،که اغلب امضایشان پای حمایت از آقای روحانی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری است به جای سوء استفاده از آزادی و تقلا برای مشوش کردن اذهان عمومی نامه ای خطاب به مردم می نوشتند و اعتذار و طلب بخشش می کردند بخاطر وعده های دروغین و راه اندازی فضای رعب و جنگ روانی علیه رقیب که برای فریب افکارعمومی صورت گرفت و از رئیس جمهور مورد حمایت نیز چنین امرمعقولی را درخواست می کردند؛ نه اینکه طلبکارانه واردعرصه شوند و بادادن آدرس غلط باب خیانت جدیدی را باز کنند!

  • بیشتر بخوانید

گزارش| نامه عجیب برخی اصلاح طلبان با "تِم تسلیم" در برابر ترامپ؛ خیانت از داخل؟

متن این نامه به شرح زیر است:

« در ایامی که طشت رسوایی اعتماد به آمریکا و مذاکره با کدخدا از بام خوش خیالی ها بر زمین واقعیت ها افتاده، و ترامپ ماسک لبخند و تزویر را از چهره کریه آمریکا کنار زده و مشت فولادین را از دستکش مخملین بیرون آورده است عده ای بریده از تاریخ و هویت ایرانی عَلَم مذاکره بی قید و شرط با دولت مستکبر و رئیس جمهور جنایتکار آن را برافراشته اند!!! درحالیکه ازشروط 12گانه وزیرامور خارجه آمریکا و خط و نشان کشیدنها و شرط های هسته ای، موشکی و منطقه ای ترامپ که پیشاپیش مطرح کرده مطلع هستند و می دانند پذیرش حتی بعضی از آنها هم دریک بده بستان سیاسی به معنای استحاله نظام اسلامی، صرف نظرکردن از جمهوریت و اسلامیت سیستم حکومتی و زیرپا گذاردن اصول قانون اساسی و اندیشه ناب امام خمینی(ره) است!

فهم منطق رفتاری این افراد دشوار و یا بس تعجب آور است زیرا اگر دغدغه مطرح شده در این نامه یعنی نگرانی از وضعیت کشور را حمل بر صحت نماییم با کمال تاسف و شرمندگی باید در شرایط سلامت دستگاه عقلانی این جماعت شک کرد. مذاکره با چه کسی، با چه آورده و چه هزینه ای؟؟

ذوق و شوق شتابزده و کودکانه ای که از دیدار رهبر کره شمالی با ترامپ در این نامه موج می زند آنچنان ساده لوحانه و حماقت آمیز است که با همه سوابق ناصواب این جماعت ناهمگون، درحالت خوش بینانه اعلام جعل و یا هر عنوان دیگر در تکذیب این درخواست خفت بار و ضدمصالح و امنیت ملی مورد توقع است.

به جای سوء استفاده از آزادی و تقلا برای مشوش نمودن اذهان عمومی سزاواربود این 100 نفراصلاح طلب افراطی داخلی و فراری خارجی و دیگر سیاسون مخالف نظام اسلامی،که اغلب امضایشان پای حمایت از آقای روحانی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری است و دولت ایشان ایام طولانی از وقت کشور را صرف مذاکره و تغزل با کدخدا وهم پیمانانش نمود و شد آنچه شد، هم غربیها دهن کجی کردند و به تعهداتشان پشیزی ارزش قائل نشدند و هم با این رویکرد اوضاع اقتصادی روزبه روزبدتر شد؛ نامه ای خطاب به مردم می نوشتند و اعتذار و طلب بخشش می کردند بخاطر وعده های دروغین و راه اندازی فضای رعب و جنگ روانی علیه رقیب که برای فریب افکارعمومی صورت گرفت و از رئیس جمهور مورد حمایت نیز چنین امرمعقولی را درخواست می کردند؛ نه اینکه طلبکارانه وارد عرصه شوند و بادادن آدرس غلط باب خیانت جدیدی را باز کنند!

تاریخ این مرز و بوم پر است از خطاها و خیانتهای نابخشودنی شبه روشنفکران واداده و بیماری که عزت و آبروی کشور را به ثمن بخس به پای بیگانگان ریخته اند و با ذلت و خواری به درگاهشان دریوزگی کرده اند و همواره دست از پا درازتر و با دستاورد تقریبا هیچ برای ملت برگشته اند.

این نامه و نویسندگان آن نیز به همان اسلاف ناصالح خواهند پیوست و تاریخ کشورمان شرح غمناک ذلیلان امروز را به آیندگان روایت خواهد کرد.

ملت ایران امروز سرافرازو سربلند، با انسجام و اقتدار جریان فرامرزی مقاومت بر ضد استکبار جهانی را حمایت و راهبری می کند و وعده الهی پیروزی حق برباطل راباورداردوبه این جمله امام عظیم الشأن ایمان دارد که به زودی پوز آمریکا و اذنابش را به خاک خواهد مالید. ألا إنّ وَعدَاللهِ حقٌ و لکنّ أکثَرَهُم لایعلمون.»

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: