صالحی: از منافع ملی به نحو احسن دفاع می کنیم

کدخبر: 2223398

رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه حضور در اجلاس اسلوفروم در نروژ گفت: امیدواریم بتوانیم به نحو احسن از منافع ملی خودمان دفاع کرده و آنچه که حق است را بیان کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه حضور در اجلاس اسلوفروم در نروژ گفت: امیدواریم بتوانیم به نحو احسن از منافع ملی خودمان دفاع کرده و آنچه که حق است را بیان کنیم.

وی افزود: بنا به دعوت دولت نروژ، امروز به این کشور آمده ایم که در اجلاس اسلو فروم شرکت کنیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: در این اجلاس تعدادی از مسئولین ارگان های جهانی و بین المللی مانند سازمان ملل و وزیران خارجه و همچنین کارشناسان سیاسی کشورهای مختلف حضور دارند که با آنها صحبت هایی خواهیم داشت و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

صالحی بیان داشت: در حاشیه اوسلوفروم ملاقات هایی را هم با دبیرکل سازمان ملل و نیز با نخست وزیر و وزیر امور خارجه نروژ خواهیم داشت. همچنین با وزیر مشاور در امور خارجی آلمان هم دیدار خواهیم کرد. ملاقات های متعدد دیگری هم با توجه به بحث برجام و مسایلی که با بیرون رفتن آمریکا از آن پیش آمده ، خواهیم داشت.

رئیس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: قطعا بحث برجام یکی از مهمترین موضوعاتی است که مورد گفت و گو قرار می گیرد و ما مواضع ایران را به طور واضح و شفاف در این اجلاس بیان خواهیم کرد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: