رییس سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد

راه‌اندازی سامانه آنلاین مانیتورینگ مجموعه‌های ورزشی

کدخبر: 2223464

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران از راه اندازی سامانه نمایش آنلاین ارتباط شبکه ای مجموعه های تابعه ای این سازمان بر روی نقشه شهر تهران در راستای ایجاد شهری هوشمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمدصادق حسنی، رییس این سازمان گفت: در راستای هوشمندسازی فعالیت های سازمان ورزش و اماکن ورزشی تابعه سامانه آنلاین ارتباط شبکه ای مجموعه های ورزشی راه اندازی می شود.

حسنی اظهار کرد: این طرح در راستای حمایت از ایجاد شهر هوشمند و با هدف بالا بردن کیفیت خدمات و تسریع در پاسخگویی به شهروندان، تسریع در پشتیبانی موضوعات و افزایش رضایتمندی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: 70 درصد مجموعه های ورزشی تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری به این شبکه متصل شده‌اند که در آینده ای نزدیک این طرح به تماماماکن ورزشی تابعه بسط داده خواهد شد.

به گفته حسنی، این سازمان با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران سامانه آنلاین مانیتورینگ مجموعه های ورزشی با امکان نمایش شبکه مراکز بر روی نقشه تهران فراهم کرده است؛ با این سیستم اخذ گزارشات لازم اعم از اختلالات و قطعی های احتمالی شبکه نیز امکان پذیر می شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: