وزیر آموزش و‌ پرورش مطرح کرد؛

افزایش ۱۰ درصدی ثبت نام دانش آموزان اتباع افغانستانی

کدخبر: 2223615

بطحایی گفت: سال تحصیلی اخیر در حوزه تحت پوشش دادن دانش آموزان افغانستانی بیش از ۱۰ درصد رشد داشتیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در همایش مسئولان امور تحصیلی اتباع خارجی در ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور با بیان اینکه افتخار کشور این است که در برابر هجمه های سیاسی ناجوانمردانه ایستاده، گفت: ایران کار انسان دوستانه ای انجام داده است، در این کار فرهنگی و انسان دوستانه نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر موفق عمل کردیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت های چشمگیر ایران اظهار کرد: ایران بسیار بهتر از سایر کشورهای اروپایی در برابر اتباع خارجی که از کشور خود فرار کرده اند، عمل می کند و این افتخار آموزش و پرورش است.

وی افزود: متناسب با تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اتباع افغانی ، ملزم بودیم دانش آموزان افغانستانی را تحت پوشش خود دربیاوریم و در سال تحصیلی اخیر نسبت به سال قبل در حوزه دانش آموزان افغانی بیش از ۱۰ درصد رشد داشتیم.

بطحایی با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش موظف به ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی است، گفت: به هیچ وجه نباید از این تکلیف خود سرباز زنیم و هیچ دانش آموزی نباید مهر ماه از آموزش جا بماند.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: