امروز؛

جابری انصاری با برخی رهبران معارض سوری دیدار کرد

کدخبر: 2223686

دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران با برخی از رهبران معارض سوری، در نروژ دیدار و موضوعات مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه که روز گذشته دوشنبه 28 خرداد وارد ژنو شد، طی دیروز و امروز مذاکرات فشرده دو و چند جانبه ای را با نمایندگان عالی روسیه، ترکیه و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه انجام داد.

جابری انصاری در پایگاه اطلاع رسانی در فضای مجازی اعلام کرد در نشست های دو، سه و چهار جانبه با الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه ولادیمیر پوتین در امور سوریه و سرگئی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه، سدات اونال معاون وزیر خارجه ترکیه و استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه، ابعاد و جزئیات مختلف مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دور جدید این گفت وگوها و رایزنی ها بر اساس توافق نمایندگان سه کشور ضامن روند آستانه و دی میستورا، چند هفته دیگر در ژنو برگزار می شود.

دستیار ارشد وزیر خارجه همچنین شب گذشته و ظهر امروز سه شنبه در ژنو با برخی از رهبران معارضه سوریه دیدار و موضوعات مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد. جابری انصاری در پایان دیدار فشرده خود از ژنو، عصر امروز سوییس را به مقصد تهران ترک می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: