با رویکرد علمی و محتوایی صورت گرفت؛

تشکیل کارگروه امور پایان نامه های طلاب خواهر در چهارمحال بختیاری

کدخبر: 2223966

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری از تشکیل کارگروه تخصصی امور پایان نامه های طلاب خواهر سطح سه استان به میزبانی شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه هیا علمیه خواهران، حجت الاسلام یدالله رحمانی با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی امور پایان نامه های طلاب خواهر سطح سه استان به میزبانی شهرکرد گفت: واگذاری مسئولیت ها به مدیریت های استانی از سوی مرکز اقدامی قابل تقدیر و در راستای تسهیل در فرآیند محتوا است.

وی افزود: تشکیل این کارگروه یک اقدام پسندیده و در راستای رفع موانع پیش روی طلاب به شمار می رود.

مدیرحوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: واگذاری مسؤولیت ها به مدیریت های استانی از سوی مرکز اقدامی قابل تقدیر و در راستای تسهیل در فرآیند محتوا است.

رحمانی با بیان اینکه کار محتوایی و نظارت بر محتوای پایان نامه های طلاب خواهر سطح ۳ مهمترین رسالت این کارگروه است، افزود: مهمترین مشکل ما در استان این بود که روند تایید پایان نامه های طلاب سطح ۳ در مرکز به کندی صورت می گرفت و همین امر سبب شد نتوانیم تاکنون سطح ۴ را راه اندازی کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با واگذاری اختیارات به مدیریت های استانی در زمینه امور پایان نامه های طلاب سطح ۳، زمینه راه اندازی مقطع سطح ۴ حوزه نیز در استان برای سال جاری فراهم خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه تا پایان نامه های طلاب تایید نشود، به طلاب سطح سه مدرک تحصیلی داده نمی شود، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۲۰ طلبه سطح سه در استان منتظر تایید پایان نامه های خود هستند که اگر روند محتوایی آنها در استان و در این کارگروه تایید شود، فرآیند اخذ مدرک آنها سرعت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه از این پس باید سیاست گذاری های پژوهشی در امور پایان نامه های استان اعم از تحقیقات پایانی، پایان نامه ها و رساله های علمی در این کارگروه انجام شود، خاطرنشان کرد: باید در این کارگروه به دنبال تشکیل بانک موضوعات با اقتضائات بومی، ملی و حتی فراملی در گرایش های مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه باید به موضوعات پژوهشی طلاب خواهر در قالب این کارگروه متناسب با نیازهای روز جامعه و اقتضائات بومی جهت دهیم، افزود: به دنبال آن هستیم که دفاع از پایان نامه ها نیز در استان صورت گیرد که معرفی استاد داور بومی لازمه آن است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: