خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی مشهد در تابستان بهسازی می شود

کدخبر: 2223996

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بهسازی و بازسازی خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر امیررضا صالح مقدم در نشست کارشناسی آماده سازی و بازسازی خوابگاه های دانشجویی که با حضور ناظران مدیریت فنی دانشگاه و جمعی از مسئولان حوزه دانشجویی برگزار شد، افزود: بر این اساس رنگ آمیزی خوابگاه های بهار ۱، ۲ و ۳، تعمیر چند واحد از خوابگاه قائم و بازسازی کامل خوابگاه بوستان در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص برنامه ریزی برای حفظ و نگهداری وسایل اتاق های دانشجویان در خوابگاه ها در زمان بهسازی اظهار داشت: اطلاع رسانی در سطح خوابگاه ها برای دانشجویان انجام شده است که تمامی دانشجویان وسایل با ارزش خود را از خوابگاه خارج کنند و تحویل اتاق به سرپرستی منوط به تخلیه کامل اتاق خواهد بود.

صالح مقدم افزود:در زمان تحویل یک نماینده دانشجو از هر اتاق به همراه سرپرست خوابگاه برای تحویل اتاق مراجعه و پس از بررسی و اطمینان از تخلیه کامل اتاق و کمدها، تحویل اتاق انجام می شود.

وی افزود : کیسه های مخصوص تهیه شده است که به هر دانشجو به جهت مابقی وسایلی که باید در خوابگاه بماند داده می شود و درحضور دانشجو مشخصات وی بر روی کیسه درج می شود و در انبارهایی که به این منظور تدارک دیده شده است نگهداری می شود و در زمان برگشت دانشجو به خوابگاه، به آنها تحویل داده می شود.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از مدیران، مسئولین و همکارانی که در تابستان سال قبل در جهت بازسازی خوابگاه های گلستان و بهارستان مشارکت موثر داشته اند ابراز امیدواری کرد: مراحل بازسازی و تعمیرات تا پایان شهریور ۹۷ به اتمام برسد.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد تا قبل از شروع ترم آینده مراحل بازسازی و تعمیرات به پایان برسد و خوابگاه ها برای پذیرش دانشجویان قدیم و ورودی جدید به موقع آماده شود.

اعتبار لازم برای اجرای عملیات بهسازی و نوسازی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در هفته خوابگاه ها به تصویب هیات رئیسه دانشگاه رسید.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: