مفتح در گفت‌وگو با فارس خبر داد

بررسی طرح تنظیم مقررات مالی و اداری وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون بودجه مجلس

کدخبر: 2224004

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی طرح تنظیم برخی مقررات مالی و اداری وزارت آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در نشست امروز کمیسیون طرح یک فوریتی تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با حضور نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته ای با عضویت نمایندگان کمیسیون، مرکز پژوهش ها و وزارت آموزش و پرورش به منظور تدوین متنی درباره این طرح تشکیل شود.

مفتح تصریح کرد: طرح الزام دولت به توقف مطالعه اجزا و توسعه انتقال آب در سدسازی در حوزه آبریز رودخانه ها و تالاب دریاچه محلی نیز پس از پنج سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کمیسیون برنامه و بودجه طرح مذکور را به عنوان کمیسیون فرعی رد کرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان با اشاره به بررسی طرح قانون استخدام ناجا گفت: کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی با کلیات این طرح موافقت کرد اما رسیدگی به ماده مربوطه به جلسه آینده کمیسیون بودجه موکول شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: