مدیرکل صدای استان‌ها:

۱۷۵ برنامه تابستانی در شبکه های صدای استانی تولید می شود

کدخبر: 2224171

وحید کمالی مدیرکل صدای استان‌ها از تولید ۱۷۵ برنامه به مدت ۶۹۷۵ دقیقه در تابستان امسال در صدای مراکز گفت.

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، وحید کمالی مدیرکل صدای استان‌ها درباره برنامه‌های تابستانی رادیوهای استانی عنوان کرد: صدای استان‌ها با رویکرد تولید برنامه‌هایی با محتوای شعر و موسیقی، مسابقه، طنز و برنامه‌های کوتاه و جذاب به استقبال تابستان می‌روند.

مدیرکل صدای استان‌ها بیان کرد: در تابستان امسال صدای مراکز با تولید ۱۷۵ برنامه به مدت ۶۹۷۵ دقیقه، سه موضوع اصلی یعنی ورزش، سفر، مسابقه و سرگرمی را جزو اولویت‌های کاری خود قرار می‌دهند.

وی با اشاره به سر و کار داشتن این دست برنامه‌ها با اقشاری همچون معلمان، دانش‌آموزان و دانشجویان عنوان کرد: صدای مراکز جدول پخشی با رویکردی گردشی و تفریحی سرگرم‌کننده تدارک دیده‌اند.

کمالی تصریح کرد: رادیوهای مراکز با برنامه‌های متنوع و با هدف سرگرم سازی به استقبال تابستان می‌روند و در این فصل مسابقات فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی در قالب برنامه‌های مختلف تولید و پخش می‌شوند.

مدیرکل صدای استان‌ها با تاکید بر تعامل بیشتر با مخاطبان در شهرستان‌ها و روستاهای مختلف کشور گفت: خبرنگاران افتخاری پوشش رویدادهای محله‌ای و گردشگری را بر عهده دارند همچنین ترویج بازی‌های بومی محلی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی اماکن گردشگری و مذهبی و تاریخی از دیگر برنامه‌های صدای استان‌ها در فصل تابستان است.

وی درباره برنامه‌سازی با موضوع شعار سال اظهار کرد: صدای استان‌ها با توجه به ارایه طرح برنامه شعار سال با عنوان «ایران ۶۲۶» به صدای مراکز، برنامه‌ریزی برای تولید ۳۳ برنامه به مدت ۹۹۰ دقیقه در ماه با توجه به ظرفیت‌های تولید ایرانی و توانمندی‌های موجود در هر یک از استان‌ها را شروع کرده‌اند.

کمالی در پایان بیان کرد: این برنامه مبتنی بر کار تحقیقی استانی است و پیش از تولید مشاوره‌های لازم برای تولید بهتر مدنظر قرار می‌گیرد علاوه بر این، صدای مراکز هفته‌ای یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای متناسب با شعار سال تهیه و پخش می‌کنند و در سایر برنامه‌ها از آنونس‌ها و میان برنامه‌های کوتاه متناسب با شعار سال هم استفاده می شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: