هندوستان تایمز: ایران در بازی برابر اسپانیا روی دفاع مستحکم خود حساب می کند/ کی روش مربی کاربلد و چیره دستی است

کدخبر: 2224267

روزتامه هندوستان تایمز در آستانه دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا به بررسی دو تیم پرداخت و دفاع مستحکم تیم ملی را برگ برنده تیم ملی کشورمان دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه هندوستان تایمز در گزارشی نوشت ، سرنوشت دیدار روز چهارشنبه اسپانیا با ایران در جام جهانی با یک معادله بسیار ساده تعیین می شود؛ تیم فرناندو هیرو چطور می تواند محکمترین دفاع آسیا را بشکند.؟

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

تساوی 3-3 اسپانیا با پرتغال در بازی اول گروه B جام جهانی 2018 به این معنی است فرناندو هیرو به شدت نیازمند به پیروزی مقابل ايران دارد تا بتواند قبل از آخرین دیدار گروهی اش مقابل مراکش، حضور خود را در جمع 16 تیم جهان مسجل کند.

در حالی که ممکن است این بازی با بسیاری از مسابقات مرحله گروهی که در آن یک تیم بزرگ برابر تیمی ضعیف تر بازی می کند،تفاوت نداشته باشد، فاکتور ایکس در کاازن می تواند کارلوس کی روش باشد.

این مربی 65 ساله ،سرمربی سابق رئال مادرید و کمک مربی منچستر یونایتد مربی کاربلد و چیره دتی است که با جام جهانی بیگانه نیست، سال 2010 با پرتغال و چهار سال پیش با ایران در برزیل حضور داشت.

اگر چه او اغلب از کمبود منابع موجود شکایت می کند، اما هفت سال است که با بازیکنانش کار می کند و در تاکتیک ها و سازمان هایی را پایه ریزی کرده که دفاع ایران را بسیار نفوذ ناپذیر ساخته است.

ایران تا قبل از دهمین و آخرین بازی مرحله انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا،که حضورش در روسیه مسجل شده بود، گلی دریافت نکرده بود و شش بازی از این مسابقات را برده بود.

در مقابل،فرناندو هیرو که پس از اخراج لوپتگی جانشین او شد فقط کمی بیش از یک هفته فرت داشت با تیم پر مهره خود کار کند.

با این حال، شاید درست باشد که مانند بسیاری از سلسله های بزرگ فوتبال، بگوییم تیم اسپانیا با توجه به تجربه های فراوان در هسته تیم، احتمالا خودش می توانست از پس مسابقات برآید.

آنها مطمئنا هیچ گاه در تساوی 3-3 مقابل پرتغال در اولین بازی از هم گسیخته به نظر نمی رسیدند، اگرچه این نتیجه بدان معنا است که آنها در صورتی که می خواهند بیشترین شانس را برای تصاحب صدر جدول این گروه داشته باشند، باید تفاضل خود را بهتر کنند.

هیرو که نتوانسته کار دیگری با تیمش انجام دهد،شاید نوارهای بازی ایران مقابل آرژانتین را در مرحله گروهی جام جهانی گذشته، بارها دیده و کنکاش کرده باشد.

در آن بازی در بلو هوریزونته، ایران آرژانتین را به مدت 90 دقیقه مهار کرد ، در حالی که چند شانس گلزنی نیز ایجاد کرد اما در نهایت یک شوت استثنایی از لیونل مسی در وقت های تلف شده زحمات ایران را از بین برد.

این که آیا این تیم ایران که در بازی اول برابر مراکش با نمایشی نه چندان خوب با گل به خودی حریف به پیروزی رسید، همان قدرت سال 2014 دارد یا خیر، جای بحث دارد.

با این حال، آنها در خط دفاع مثل همیشه همچنان مقاوم باقی مانده اند و اسپانیا ممکن است در کازان شب ناامیدی کننده ای داشته باشد.

  • بیشتر بخوانید؛
  • آزمون کلید شگفتی ایران برابر اسپانیا خواهد بود
  • سایت انگلیسی نتیجه دیدار ایران و اسپانیا را پیش بینی کرد
  • شاگردان کی روش وارد کازان شدند + عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: