نوروزی مطرح کرد؛

رفع مشکلات بخش کشاورزی با توسعه فعالیت های استارتاپی

کدخبر: 2224351

یک مقام مسئول با اشاره به مظلومیت بخش کشاورزی در زمینه فعالیت های نوآورانه،گفت:با انجام کارهای استارتاپی مشکلات این بخش برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مجتبی نوروزی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر در حاشیه اولین همایش رویداد نوآورانه و استارتاپی کشاورزی در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد: با توجه به اهمیت امنیت غذایی و ایمنی غذا، بخش کشاورزی در انجام بسیاری از فعالیت های نوآورانه و استارتاپی مظلوم واقع شده است. سازمان اقتصادی کوثر با برگزاری این همایش و دعوت از موسسه های غیر دولتی به دنبال ایجاد شرکت های دانش بنیان است.

به گفته وی در این گردهمایی پروژه و طرح های نوآورانه مختلفی با حمایت سازمان اقتصادی کوثر و برخی نهادها ارائه خواهد شد که در سمینارهای بعدی انتظار می رود که بر تعداد شرکت هایی که از کارهای نوآورانه حمایت میکند،افزوده شود.

نوروزی ادامه داد: با توجه به آنکه در محافل مختلف از بحران آب سخن به میان می آید،اما نباید فراموش کرد که مشکل اصلی مدیریت مصرف آب ناشی از محرومیت بخش کشاورزی از فعالیت های نوآورانه است درحالیکه سازمان اقتصادی کوثر با برگزاری این همایش و فعالیت در انجام کارهای نوآورانه در نظر دارد که بهره وری در بخش های مختلف کشاورزی را افزایش دهد.

به گفته این مقام مسئول در حوزه های مختلف آب،بذر و مکانیزاسیون اقدامات مختلفی صورت گرفته است که با تجاری سازی آنها بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نوروزی در پایان سخنان با اشاره به اینکه ۱۲۶ طرح در این گردهمایی عرضه خواهد شد،افزود: از مجموع ۱۲۶ طرح ، ۴۰ طرح انتخاب شده است که سازمان اقتصادی کوثر با ۷ طرح منتخب در زیربخش های دام،طیور،آبزی پروری،مکانیزاسیون،مکمل ها و آب جهت تجاری سازی در این فعالیت های نوآورانه حمایت های مالی به عمل خواهد اورد تا مشکلات در بخش کشاورزی مرتفع گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: