تاکید بر حمایت از ساخت داخل در طرح های عملیات تولید پارس جنوبی

کدخبر: 2224425

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، با تاکید بر استفاده از تولیدات داخلی در پروژه های گازی پارس جنوبی، از پیگیری برنامه هایی باهدف مشارکت بیشتر سازندگان و افزایش مستمر حمایت از ساخت داخل در اجرای طرح های مربوط به عملیات تولید خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد مشکین فام پس از بازدید میدانی از طرح های احداث نیروگاه سیکل ترکیبی پارس جنوبی ، پروژه ساخت مخازن ذخیره سازی میعانات گازی و جلسه با مجریان و پیمانکاران این دو طرح، در نشستی باهمراهی معاون عملیات و پشتیبانی حضور یافت و با مدیران و سرپرستان بخش عملیات تولید و پشتیبانی دیدار کرد.

دراین جلسه با اشاره به افزایش تدریجی تعداد سکوهای تولیدی پارس جنوبی ، ضرورت بازنگری در ساختار نیروی انسانی و تقویت ارائه خدمات رفاهی به کارکنان بخش فراساحل مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، افزایش تاسیسات گازی و تولید پایدار گاز را مستلزم برنامه ریزی دقیق و ایجاد ساختار های متناسب با نیروی انسانی عنوان کرد و با تاکید بر خدمات دهی مطلوب به کارکنان گفت: با توجه به اهمیت تولید از میدان مشترک، فضاهای رفاهی و مسکونی و خدمات مورد نیاز کارکنان تقویت خواهد شد.

مشکین فام در این باره با اشاره به تدوین طرح هایی از جمله ایجاد تاسیسات مسکونی در مجاورت سکوهای دریایی، گفت: اجرایی شدن طرح فوق ، موجب بهبود استاندادرهای خدماتی ، توسعه شاخص های کمی و کیفی در عملیات تولید از جمله کاهش بازه زمانی تعمیرات سالیانه، شتاب در عملیات پشتیبانی از سکوهای دریایی ، کاهش توقف در چرخه تولید و تداوم تولید تکلیفی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، با تاکید بر نگاه ویژه این شرکت به استفاده از تولیدات داخلی در پروژه های گازی پارس جنوبی، از پیگیری برنامه هایی باهدف مشارکت بیشتر سازندگان و افزایش مستمر حمایت از ساخت داخل در اجرای طرح های مربوط به عملیات تولید خبر داد.

در ادامه این جلسه ، ارزیابی میزان پیشرفت تعمیرات اساسی در سال جاری ، لزوم حمایت از ساخت داخل ، قراردادهای درحال اجرای عملیات تولید ، توسعه فضاهای مسکونی در بخش فراساحل و عملیات پشتیبانی سکوهای دریایی تبیین شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در ادامه سفر هفتگی به پارس جنوبی باهمراهی مجریان طرح های توسعه پارس جنوبی از ردیف های شیرین سازی و واحد بازیافت گوگرد فاز ١٣ و ٢٢ تا ٢٤ و پالایشگاه فاز ١٤ بازدید کرد.

در بازدید میدانی مشکین فام از پالایشگاه طرح های یاد شده، وضعیت تولید گاز شیرین در دو ردیف شیرین سازی درحال بهره برداری فاز١٣ و ردیف اول درحال تولید فازهای ٢٢ تا٢٤ پارس جنوبی و ردیف های فرایندی باقیمانده این طرح ها توسط تیم کنترل پروژه مورد ارزیابی قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: