در اکران مردمی فیلم «دلم می خواد» چه گذشت؟

کدخبر: 2224466

مهناز افشار در اکران مردمی فیلم «دلم می‌خواد» گفت: بسیار متشکر و قدردان هستم که در میان روزهای جام‌جهانی به سینما نیز توجه می‌کنید. من از کارلوس کیروش، مسعود شجاعی و بازیکنان تیم ملی متشکرم. امیدوارم در بازی پیش رو هم نتیجه خوب وخوشحال کننده‌ای بگیریم."

به گزارش ایسنا،طبق گزارش رسیده، شامگاه 29 خرداد ماه اولین اکران مردمی فیلم «دلم می‌خواد» همراه با جشن تولد «رضا کیانیان» و «مهناز افشار» با حضور بهمن فرمان آرا، رضا کیانیان، هدایت هاشمی، بهناز جعفری، کارن همایون‌فر و مهناز افشار در این مجموعه برگزار شد.

رضا کیانیان در جواب به سرود دسته جمعی تبریک تولدش از سمت مخاطبان، ضمن تشکر به شوخی گفت: "امروز تولد من و مهناز افشار است. به قول یکی از دوستان انسان‌ها دو دسته‌اند یا خردادی‌اند یا دوست دارند خردادی باشند."

بهمن فرمان‌آرا نیز ضمن تبریک تولد هر دو هنرمند دلیل نامگذاری فیلم خود را اینطور مطرح کرد: "من فیلم را از روی یک آهنگ ساختم. وقتی برای گرفتن پروانه ساخت مراجعه کردم مسئول مربوطه عنوان کرد که به فیلمی با چنین کارکتری پروانه نمی‌دهد من هم به شوخی گفتم: این بی‌چاره دلش می‌خواد برقصه چه کنم؟ و همین روند ادامه پیدا کرد و فکر کردم «دلم می‌خواد» اسم مناسبی برای فیلم است."

اکران مردمی «دلم می‌خواد» در پردیس کورش از ساعت ۱۸ آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه داشت.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: